וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אורות" - שיר השנה של גלגלצ

עינב שיף

8.9.2010 / 15:53

אברהם טל הוא המנצח הגדול של מצעד תחנת הרדיו, לאחר שגם זכה בפרס שיר השנה וגם בפרס הזמר השנה. אפרת גוש היא זמרת השנה, הדג נחש היא להקת השנה ואביהו הוא פריצת השנה

אברהם טל הוא המנצח הגדול של המצעד העברי השנתי של גלגלצ. "אורות", הסינגל הראשון שהוציא מתוך האלבום, זכה בפרס שיר השנה ואילו הוא זכה בפרס זמר השנה. במקום השני במצעד השירים הגיע הקאבר "אצלך בעולם" של היהודים למאיר בנאי ולמקום השלישי הגיע השיר המושמע ביותר השנה, "אישה מהשמיים" של גלעד שגב, מתוך אלבומו השלישי, "נועדנו".

גם חברת NMC יונייטד, בה חתום טל, חגגו במצעד, לאחר שגם פרס זמרת השנה הוענק לאמנית החתומה אצלם - אפרת גוש, שהוציאה השנה אי.פי, "אה אה אה אהבה" אחרי שני אלבומי אולפן. כמו במצעד רשת ג', בפרס להקת השנה זכתה הדג נחש, שהוציאה השנה את "6". בפרס פריצת השנה זכה אביהו שבת, שהוציא השנה אלבום בכורה.

טל וגוש כיככבו גם בהמשך המצעד, כש"מחוזקים לעולם" של טל הגיע למקום הרביעי ואילו "אה אה אה" של גוש הגיע לחמישי. "שר נחמה" של הדג נחש הגיע למקום השישי, "אני אוהב אותך חזק" של גידי גוב למקום השביעי ושיר השנה של רשת ג', "תגידו לה" של דודו אהרון הגיע למקום השמיני בלבד בגלגלצ. "לילה כיום יאיר", של אביתר בנאי, שיצא באלבום שהביא לו בשנה שעברה את פרס שיר השנה ("עד מחר") ופרס זמר השנה, הגיע למקום התשיעי. במקום העשירי נמצא השיר "תן" של רוני דלומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully