וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פירס מורגן יחליף את לארי קינג ב-CNN

עינב שיף

8.9.2010 / 19:08

רשת החדשות הודיעה כי העיתונאי האנגלי יחליף את המגיש הוותיק בתוכנית הראיונות המרכזית שלה, החל מינואר: "אני נרגש מלהביא את סגנון הראיונות שלי", אמר מורגן

פירס מורגן הוא המחליף של לארי קינג בתוכנית הראיונות המרכזית של CNN, כך הודיעה היום (שלישי) רשמית רשת החדשות. תוכניתו החדשה של מורגן תעלה בחודש ינואר, לאחר שב-16 בדצמבר תשודר התוכנית האחרונה בהנחייתו של קינג, הנחשב למראיין הוותיק והיוקרתי ביותר בארה"ב.

"אני נרגש להצטרף ל-CNN ומצפה מאד להביא את סגנון הראיון שלי לבמה הגדולה והטובה של ארגון החדשות הטוב וגדול בטלוויזיה", אמר מורגן בהצהרה. "כעיתונאי צעיר בבריטניה, צפיתי המום בסיקור החי של CNN ממלחמת המפרץ של שנת 1991 והתרגשתי מהסיקור ומהברק של העיתונאים שהיו מעורבים באותו סיקור. שנים לאחר מכן, צפיתי מהדיווחים של אנדרסון קופר מניו אורלינס בעקבות הוריקן "קתרינה" והתרגשתי באותה המידה מהתשוקה והחיפוש חסר הפשרות שלו אחר האמת. אולם כנראה יותר מכל אלו, צפיתי בלארי קינג במשך רוב 25 השנים האחרונות וחלמתי יום אחד להיכנס לנעליו של האדם אותו אני מחשיב למראיין הטלוויזיה הגדול בכל הזמנים".

מורגן הבריטי התפרסם כעורך העיתון דיילי מירור וכמנחה התוכנית "Piers Morgan's Life Stories". לאחר מכן השתתף כשופט בתוכנית הכישרונות המצליחה למדי "Britain's Got Talent". בשתי האחרונות הוא צפוי להמשיך. בינתיים, ברשת CNN מנסים להדגיש את ניסיונו העיתונאי של מורגן, כדי להופכו לפני מוכרות יותר בארה"ב: "פירס עשה את שמו דרך הצבת שאלות קשות לדמויות ציבוריות, תוך ניסיון להטיל עליהם אחריות למילותיהם ולמעשיהם", מסר ג'ונתן קליין, נשיא הרשת. "הוא מסוגל לבדוק את כל האספקטים של החדשות עם סטייל וחוש הומור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully