וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק פורטנוי עוזב את דרים ת'יאטר

עינב שיף

9.9.2010 / 10:46

מתופף הלהקה ואחד ממייסדיה הודיע כי לאחר 25 שנים, הוא עוזב לטובת פרויקטים חדשים: "הרגשתי שהמכונה מתחילה לשרוף אותי", אמר פורטנוי. הלהקה: "נתגעגע אליו, אך נמשיך"

זעזוע רציני בדרים ת'יאטר, הרכב הפרוגרסיב מטאל המצליח: מתופף הלהקה מייק פורטנוי, ממייסדיה ואחד הכוחות החשובים בה, עוזב את הלהקה לאחר 25 שנים. "אחרי שניגנתי בשנה האחרונה בפרויקטים שונים, הגעתי בעצב למסקנה שבפרויקטים אלו נהניתי יותר והיו לי קשרים אישיים טובים יותר שם מאשר אלו שיש לי עכשיו בדרים ת'יאטר", מסר פורטנוי. "אל תבינו אותי לא נכון - אני אוהב את החברים בדרים ת'יאטר מאד ויש לנו קשר עמוק ומיוחד, אבל יש לי צורך רציני בקצת הפסקה".

"הגעתי למסקנה שהמכונה של דרים ת'יאטר התחילה לשרוף אותי", המשיך פורטנוי. "לצערי, חבריי לא הסכימו לבקשתי שהלהקה תצא להפסקה. לכן החלטתי להקריב את עצמי". בהמשך מספר פורטנוי כי יהיה לו קשה לחשוב על הלהקה בלעדיו ("לעזאזל, אבא שלי נתן לנו את השם", הוא כותב), אולם הוא תומך בהחלטתם להמשיך בלעדיו.

"מייק היה כוח עצום בתוך הלהקה", הגיבו אנשי דרים ת'יאטר בהצהרה ששחררו בעקבות הודעתו של פורטנוי. "אנחנו מבטיחים לכם שדרים ת'יאטר תמשיך בכל הכוח, באותה אינטנסיביות ובאותה מסורת מוזיקלית. אנחנו מאחלים הצלחה למייק בדרכו החדשה ומקווים שהוא ימצא את האושר אותו הוא מחפש. הוא יחסר".

פורטנוי בן ה-43 ייסד את הלהקה עם ג'ון פטרוצ'י וג'ון מיאנג, כשהשלושה היו חברים באוניברסיטת ברקלי. מאז, הופיע עם הלהקה בסיבובי ההופעות העולמיים אליה יצאו והיה לחלק משמעותי גם מתהליך ההפקה המוזיקלית של אלבומיה. פורטנוי ביקר בישראל לפני שנה בהופעתם הראשונה של ההרכב בישראל, בגני התערוכה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully