וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"וול סטריט 2" - בצל הסרטן של מייקל דאגלס

9.9.2010 / 20:34

איך סוזן סרנדון הגיבה למחלתו של הקולגה לסרט המדובר? איך ג'וש ברולין הסתדר עם נושא בו הוא לא מבין כלום? ולמה מייקל דאגלס חושב שהמחלה הגיע בזמן טוב?

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל)

"וול סטריט 2" עבר כברת דרך ארוכה מאז הוצג לראשונה בפסטיבל ברלין האחרון ועד שיעלה למסכים בארה"ב ב-24 בספטמבר: מהשמועות על יצירת סרט המשך לדרמה של אוליבר סטון, דרך דחיית עלייתו לאקרנים והתבטאויותיו החמורות של סטון בנושא היהודים ועד מחלת סרטן הגרון בה לקה באחרונה הכוכב הראשי מייקל דאגלס, נראה שרק הצלחה בקופות ובביקורות תוכל לסגור מעגל עם שלל האירועים.

עתה, רגע לפני העלייה לאקרנים גם בישראל, כולם נערכים ליישורת האחרונה. בראיונות שנערכו באחרונה עם סרנדון וברולין התייחסו השניים גם למחלתו של דאגלס וגם לעובדה ששניהם לא ממש מתעניינים בכלכלה ובבורסה - הנושא המרכזי של הסרט.

דאגלס לעומת זאת, אמר במסיבת עיתונאים כי "המחלה לא היתה יכולה להגיע בזמן טוב יותר", בעיקר כי הדבר מאפשר לו לצפות באירועי ספורט בזמן הטיפול המונע שהוא מקבל. לדבריו, הוא עדיין מרגיש אופטימי למדי לגבי סיכויי החלמתו מהמחלה. "זו היתה שנה די רעה", אמר דאגלס למגזין פיפל, "אבל היא מסתיימת עם סרט ממש טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully