וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה בין ליידי גאגא ומפיקה המוזיקלי

אייל דץ

11.9.2010 / 9:57

רוב פוסארי, שהיה בעבר גם בן זוגה של הזמרת, תבע ממנה 30.5 מיליון דולר בטענה שהיא חייבת לו 20% מתמלוגי שירים שהפיק וכתב עבורה. הם הגיעו לפשרה אך פרטיה נותרו חסויים

הקרב המשפטי בין ליידי גאגא לבין המפיק המוזיקלי ובן זוגה לשעבר רוב פוסארי הסתיים, כך הודיע היום (שבת) דוברה של הזמרת. בחודש מרץ הגיש פוסארי תביעה נגד גאגא על סך 30.5 מיליון דולר. לטענתו, בזמן שהיה בן זוגה הוא הפיק מוזיקלית את שיריה ואף כתב עימה מספר להיטים ביניהם הלהיט הגדול "פפראצי". כאשר החלה הקריירה של הזמרת לנסוק היא נפרדה ממנו ונטשה את השותפות העסקית ביניהם כשהיא חייבת לו כספים רבים.

על פי כתב התביעה, שהוגש לבית המשפט במנהטן שבניו יורק, גאגא (בשמה המקורי, סטפני ג'רמנוטה) התחייבה להעביר לפוסארי 20% מתמלוגי השירים שהפיק והיה שותף לכתיבתם באלבום הבכורה שלה, ביניהם "Paparazzi", "Beautiful, Dirty, Rich" ועוד. בנוסף, הובטחו לפוסארי גם 15% ממוצרי המרצ'נדייז של גאגא, כך על פי כתב התביעה.

לטענת כתב התביעה, לפוסארי מניות רבות בהפיכתה של גאגא לאחת הכוכבות הגדולות בעולם כיום, בשל דלתות שפתח עבורה וכן עבודתו האישית עמה על יצירתה. פוסארי הפיק בעבר להיטים כמו "Wild Wild West" של וויל סמית' וכן את "Bootylicious" של דסטניס צ'יילד.

מנגד טען עורך דינה של גאגא כי פוסארי וחברת ההפקה שלו פעלו מול גאגא באופן לא חוקי ולכן נמנע ממנו לייצגה כסוכן וכן לא הועברו לו התשלומים שלטענתו מגיעים לו. עורכי דינו של פוסארי הכחישו את הדברים.

פרטי הסכם הפשרה בין הצדדים לא נחשפו אולם על פי ההערכות גאגא תעביר לפוסטארי סכום כסף לא מבוטל. דוברה של גאגא הודיע כי שני הצדדים "החליטו לסיים את הסכסוך המשפטי ביניהם באופן ידידותי ומאחלים הצלחה אחד לשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully