וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו האמנים שיופיעו בפסטיבל אינדינגב

עינב שיף

12.9.2010 / 12:38

קרולינה, עמיר לב עם להקת Tree, נעם רותם עם נערות ריינס, ישראלים פעולה סקס ועוד אמנים רבים יופיעו באירוע שייערך במצפה גבולות בתחילת חודש אוקטובר

נחשפו האמנים שיופיעו השנה בפסטיבל אינדינגב הרביעי, שייערך השנה בין התאריכים 7-9 באוקטובר במצפה גבולות. האמנים הם: קרולינה; עמיר לב עם להקת Tree; אלקטרה שיארחו את קוואמי; ישראלים פעולה סקס של מאור כהן; דניאלה ספקטור עם מיכל לוטן; נעם רותם עם נערות ריינס, בום פם שישחזרו את מופע הזירה עם האחים רמירז; הקולקטיב עם קותימאן; ועוזי פיינרמן ויהוא ירון שיופיעו בטרום בכורה לאלבומי הסולו שלהם.

אמנים נוספים שיופיעו בפסטיבל: יוסי בבליקי; הונאת האמרגן של קוב; להקת אומללה יחד עם Sandhous; יעל דקלבאום; אשכרה מתים; רוצי בובה עם רם אוריון; יעל קראוס; שממל; כל החתיכים אצלי; פוטוטקסיס; הפשרות עם חיה מילר ועוד.

"בתוך ארבע שנים נוצרה קהילה אמיתית וקסומה סביב אמנות, אמונה, יצירה ומוזיקה", מסר מתן נויפלד, שייסד את הפסטיבל יחד עם אסף קזדו, הזוכים בשלוש השנים האחרונות לחסותה של קרן מיראז' לפיתוח הנגב. "זה הבית של כל מי שלא תמיד הרגיש בבית. בועה חסינה של רגש אמיתי בעולם שהופך ציני מיום ליום. רק בידיים שלובות ומחוזקות, על קרקע בתולית, דפוסי המחשבה מתעצבים מחדש בחול המדבר. אנחנו ממשיכים להפריח עולם שלם של צלילים, להוליך את הזרם, עם מארג חזק ורחב של מאמינים".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, פסטיבל אינדינגב ייארך השנה שלושה ימים ולא יומיים כמו בשלוש השנים הקודמות. מחיר הכרטיסים במכירה מוקדמת עומד השנה בשלב ראשון על 150 שקלים לשלושת הימים ולאחר זמן מה יעלה המחיר ל-170 שקלים. מארגני הפסטיבל מסרו כי יימכרו מעט מאד כרטיסים ליום אחד של הפסטיבל, עבור הקהל הדתי שירצה להגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully