וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בניון - "דרך לעבור"

13.9.2010 / 8:00

אחיו של עמיר בניון מוציא סינגל חדש בדרך לאלבום שלישי ומספר לוואלה! תרבות על הזווית שלו בסערת "אני אחיך" ועל הצורך להתגבר על פחד הבמה. האזינו והורידו את השיר

יח"צ - חד פעמי

השנה הסוערת שעברה על עמיר בניון לא פסחה גם על אחיו, אבי בניון, הקרוב אליו מאד. "אנחנו קרובים מאד וכל דבר שמשפיע עליו משפיע גם עליי מן הסתם", אומר בניון בשיחה עם וואלה! תרבות לרגל יציאת הסינגל "דרך לעבור" מתוך אלבומו השלישי שייצא בקרוב. "אני חושב שמה שיותר השפיע עלינו זה שהדברים הלכו למקום שלא אליו התכוון המשורר. כל היחס לעמיר יצא מפרופורציות, אני מקווה שבסופו של דבר הדברים יובנו כמו שצריך".

איפה אתה בכל סוגיית "אני אחיך"?

"אני לא חושב שזמר צריך להימנע מלהביע את דעתו. עד לפני כמה עשרות שנים זה היה תפקידו של אמן, אבל איפשהו בדרך התרגלנו שהאמן צריך להיות נחמד לכולם כשפעם אמן היה מעצב דעת קהל. אני לא חושב שלא צריך להביע דעה, אבל צריך למצוא את האיזון, לעשות את זה בתוך השירים והיצירה עצמה".

אמרת את זה לעמיר?

"יצא לנו לדבר הרבה, אבל אני חושב שגם אמיר לא ציפה למה שקרה עם 'אני אחיך'. הכוונה שלו היתה הפוכה, הפכו את זה לשיר נגד שמאלנים, אבל הוא לא התכוון לזה. הוא ראה שכולם יורדים על הצבא ורצה לבוא מהצד השני ולחבק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מצד שני יש את השירים שלך, האישיים. כאילו אם לא אוהבים בניון אחד, אפשר ללכת לאחר.

"תראה", בניון אומר בחיוך. "עמיר ממש לא צריך את הגיבוי שלי. הוא מסתדר לבד יופי".

אבי בניון.
משפיע על עמיר - משפיע גם עליו. אבי בניון

בחזרה לאלבומו החדש, מספר בניון על הדרך שעשה בעזרתו של תומר מתנה, שמסייע בהפקת האלבום, תהליך בו לראשונה מעורב גם בניון עצמו. "למדתי להתעסק עם המחשב ועם המבנה של השירים כך שהגעתי הרבה יותר מוכן", הוא מספר על האלבום שייצא בעוד כחודש. "זה נתן לי אפשרות לתוצר מוגמר שקרוב מאד למה שהתנגן לי בראש. זה משהו שהרבה מוזיקאים נופלים בו, בין מה שרצוי למה שיוצא. זה בהחלט התקליט שאני הכי שלם איתו עד כה, לפחות עד האלבום הבא".

תחזור להופיע גם?

"בעזרת ה' כן, למרות שזה משהו שעדיין מפחיד אותי. כשאני מנגן עם עמיר ורואה את הדברים מהצד שלו, נראה לי מאד מפחיד לעמוד לבד שם. אבל אין מה לעשות, צריך להתמודד עם זה. לאט לאט גדלים וצריכים לעשות עוד דברים".

(כתב: עינב שיף)

אבי בניון. ענבר טל,
להתמודד עם הפחד. אבי בניון/ענבר טל

להורדת השיר:

עמדו עם העכבר על הלינק, לחצו על הכפתור הימני בעכבר, ביחרו באופציה Save Target As, הורידו את השיר והאזינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully