וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "האויב שבפנים" כבש את הפסגה

אייל דץ

12.9.2010 / 18:28

סרט התלת מימד בכיכובה של מילה גובוביץ' הכניס בשבוע הראשון להקרנתו סכום של 27.7 מיליון דולר וכבש את הפסגה דווקא בסופ"ש הכי החלש שהיה בארה"ב בשנתיים האחרונות

סוף שבוע חלש בבתי הקולנוע בארצות הברית ובקנדה: עשרת הסרטים הראשונים בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון הניבו ביחד 64 מיליון דולר קופות והובילו את הוליווד לסוף השבוע החלש ביותר שלה מזה כשנתיים. הסיבה העיקרית למספרים החלשים היא העובדה שמדובר בסוף השבוע שאחרי יום העבודה, הנחשב באופן עקבי לסוף שבוע שבו האמריקאים מדירים רגליהם מבתי הקולנוע.

אולם עבור מפיקי סרט התלת מימד "האויב שבפנים: החיים שאחרי", בכיכובה של מילה גובוביץ', מדובר דווקא בסופ"ש מוצלח. הסרט הכניס בשבוע הראשון להפצתו 27.7 מיליון דולר והדיח מהפסגה את "האמריקאי" בכיכובו של ג'ורג' קלוני שגרף השבוע הכנסות של 5.9 מיליון דולר וירד למקום שלישי.

במקום השני, נמצא הסרט "Takers" עם המוזיקאים כריס בראון ו-T.I, לאחר שהכניס בסוף השבוע האחרון 6.1 מיליון דולר בקופות. את. "מאצ'טה" של רוברט רודריגז ירד שני מקומות אל המקום הרביעי עם 4.2 מיליון דולר, בעוד הקומדיה הרומנטית "הולכים רחוק" בכיכובה של דרו ברימור שמרה על המקום החמישי עם הכנסות של 3.8 מיליון דולר.

אין סוף ל"התחלה"

הקומדיה "The Other Guys" עולה מקום אחד בטבלה עם הכנסות של 3.6, מיליון דולר, כשבמקום השביעי מתמקם "The Last Exorcism". סרט אימה בכיכובה של אשלי בל ובהפקתו של עילי רות', כוכב "ממזרים חסרי כבוד", הכניס בסוף השבוע האחרון 3.5 מיליון דולר בקופות והשלים ירידה של שלושה מקומות בטבלה.

במקום השמיני נמצא "הבלתי נשכחים" עם 3.25 מיליון דולר בקופות בסוף השבוע האחרון ועם סך הכנסות של 98.5 מיליון דולר מאז יצא לאקרנים לפני חמישה שבועות. הבא אחריו - "התחלה" שנמצא בטבלה כבר תשעה שבועות רצוף, הכניס במהלך סוף השבוע האחרון 3.15 מיליון דולר ואט אט נושק לקו 300 מיליון דולר הכנסות באמריקה בלבד. סוגר את העשירייה - "לאכול להתפלל, לאהוב" עם הכנסות של 2.9 מיליון דולר בסוף השבוע החמישי להקרנתו.

בהמשך הטבלה, רצוי לציין את "The Romantics". הקומדיה הרומנטית עטורת הכוכבים (קייטי הולמס, ג'וש דוהמל, אלייג'ה ווד, אנה פקווין) הוקרנה בשני בתי קולנוע בלבד וגרפה בכל אחד מהם 22 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully