וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא היא הזוכה הגדולה בטקס פרסי הקליפים של MTV

אייל דץ

13.9.2010 / 5:55

הזמרת זכתה ב-8 פרסים בטקס שנערך בלוס אנג'לס, שבעה מהם - ביניהם פרס הקליפ הטוב ביותר - עבור שירה "Bad Romance". אמינם זכה בפרס הקליפ הגברי הטוב ביותר

רויטרס

(צפו במיטב הקטעים מהטקס, באדיבות רויטרס)

ליידי גאגא היא המנצחת הגדולה של ה-VMA, טקס פרסי הקליפים של MTV, שנערך הלילה (שני) בלוס אנג'לס. בשנה שעברה היא עוד היתה יחסית אלמונית וזכתה בתואר "האמן החדש של השנה", אבל השנה הוכיחה גאגא סופית שהיא הדבר הכי חם בסצנת המוזיקה הבינלאומית, לאחר שזכתה בלא פחות משמונה פרסים בטקס.

את מרבית הפרסים קיבלה גאגא עבור הקליפ "Bad Romance". הקליפ גרף שבעה פרסים: "הקליפ הטוב ביותר", "קליפ הפופ הטוב ביותר", "הקליפ הנשי של השנה", "קליפ הדאנס של השנה", "הבימוי הטוב ביותר", "העריכה הטובה ביותר" ו- "הכוריאוגרפיה הטובה ביותר". פרס נוסף שגאגא לקחה הביתה הוא פרס "שיתוף הפעולה הטוב ביותר של השנה" עבור השיר המשותף שלה ושל ביונסה, "טלפון". גאגא היתה מועמדת השנה לפרס ב-13 קטגוריות. מדובר במספר המועמדויות הרב ביותר שאמן כלשהו קיבל בשנה אחת במהלך ההיסטוריה של הטקס.

אמינם מבואס, ביבר הורס

מי שחזר הביתה מאוכזב הוא אמינם. הראפר ביצע השנה קאמבק מוצלח שזיכה אותו בשמונה מועמדויות עבור הקליפ "Not Afraid", אולם בסופו של דבר חזר הביתה עם שני פרסים בלבד: "קליפ ההיפ הופ הטוב ביותר" ו-"הקליפ הגברי הטוב ביותר". הלהקה "30 שניות ממאדים", שרק לפני פחות מחודש הופיעה בישראל, זכתה ב"קליפ הרוק הטוב ביותר" על הקליפ לשיר "Kings And Queens".

ג'סטין ביבר גבר על הזמרת קישה וזכה עם הקליפ "Baby".בתואר "האמן החדש של השנה". ביבר גם סיפק את אחת ההופעות המוצלחות בטקס. הזמר הצעיר הופיע מחוץ לאולם ועורר היסטריה עצומה כששר את "Baby" ו-"Somebody to Love". ההופעה של ביבר עוררה מהומה לא רק מחוץ לאולם אלא אפילו ברשת החברתית טוויטר, שנפלה לכמה דקות בעקבות עומס שנוצר עליה על ידי מעריצים של ביבר.

פרסים נוספים: הקליפ של ג'יי-זי ואלישיה קיז ללהיט "Empire State of Mind" זכו בפרס הצילום; הקליפ של פלורנס אנד דה משין ל-"Dog Days Are Over" זכה בפרס על הארט; הקליפ ל-"Uprising" של מיוז זכה בפרס האפקטים; והבלאק קיז לקחו את פרס הווידיאו פורץ הדרך עבור הקליפ לשירם "Tighten UP".

צ'לסי הנדלר פרובוקטיבית, ריהאנה מפתיעה

מנחת הטקס, הקומיקאית צ'לסי הנדלר, לא חסכה בפרובוקציות כשמי שעוזרים לה במלאכה הם כוכבי תוכנית הריאליטי "ג'רזי שור" שהגיעו להתארח לצידה בג'קוזי שהוקם לצד הבמה. מי שהספיק כבר ללגלג על הופעתה של הנדלר הוא בלוגר הרכילות פרז הילטון שצייץ בחשבון הטוויטר שלו ביקורת ארסית כנגד הנדלר: "בדרך כלל אני מחבב אותה", הוא כתב. "אבל הנדלר פשוט גרועה בטקס".

אחד הרגעים הגדולים בטקס היה הופעתם של אמינם וריהאנה שביצעו את שירם המשותף " Love The Way You Lie". אמש הודיעה הזמרת כי נבצר ממנה להגיע לטקס בגלל אילוצי לוח זמנים שמקורם בצילומי הסרט "צוללות" בכיכובה, הנערכים בימים אלו בהוואי. ברגע האחרון עלתה הזמרת להופיע, לא לפני שהיא כותבת בחשבון הטוויטר שלה "הפתעה! פשוט הייתי חייבת לעשות זאת חברים". גם להקת לינקין פארק סיפקה הופעה מעולה.

סגירת המעגל של טיילור וקניה ווסט

בשנה שעברה זכתה זמרת הקאנטרי טיילור סוויפט בקטגוריית "הקליפ הנשי הטוב ביותר" עבור הקליפ של "You Belong with Me". על הזכייה של סוויפט העיבה אחת התקריות המביכות בתולדות הטקס כשקניה ווסט שהתפרץ לבמה, חטף מסוויפט את המיקרופון וזעק שהפרס מגיע לביונסה ולא לה.

בטקס השנה הופיעה סוויפט ללא הפרעה וביצעה שיר מתוך אלבומה החדש "Speak Now", בו התייחסה לפרשת ווסט וזכתה לתשואות רבות מהקהל. ווסט עצמו סגר את הטקס עם הסינגל החדש שלו “Runaway" העוסק גם בהתנהגותו באותם ימים ובכך סגר מעגל ושנה לא פשוטה עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully