וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותי דירקטור לתפקיד האוצרת הראשית של מוזיאון חיפה לאמנות

עינב שיף

13.9.2010 / 7:49

האוצרת ומבקרת האמנות הוותיקה תחליף את תמי כץ פרימן בתפקיד החל מינואר 2011. דירקטור: "אנסה לקדם דיון בסוגיות שונות שבלב השיח האמנותי, גם המקומי וגם הבינלאומי"

רותי דירקטור היא האוצרת הראשית החדשה של מוזיאון חיפה לאמנות, כך הודיעה הנהלת המוזיאון הבוקר (ראשון). דירקטור תחליף את תמי כץ פרימן שתסיים את תפקידה בקרוב בעקבות נסיעה לחו"ל ואילו דירקטור תעזוב את תפקידה כאוצרת הגלריה לאמנות של בצלאל בתל אביב בחודש דצמבר הקרוב, לקראת התחלת תפקידה בחיפה בחודש ינואר 2011.

"תמי כץ פרימן הפכה את מוזיאון חיפה למוזיאון מקצועי ועדכני, מוזיאון לאמנות עכשווית שמתנהל בסטנדרטים גבוהים ומעוררי הערכה", מסרה דירקטור. "מבחינה זאת אני נכנסת לתפקיד שמזמן אתגר גדול: לשמור על הרף המקצועי הגבוה שכבר נקבע וכמובן לנסות ולקדם הלאה את המוזיאון".

"בשלב זה, עדיין מוקדם לפרט את הפעילות המתוכננת אבל באופן כללי אנסה לקדם דיון בסוגיות שונות שבלב השיח האמנותי, גם המקומי וגם הבינלאומי", הוסיפה האוצרת הוותיקה, שהפכה גם למותג עיתונאי עם כתיבתה על אמנות בעיתונים ידיעות אחרונות, הארץ, העיר תל אביב, מעריב, חדשות ואף בוואלה! תרבות. "מאחר ואופיו העכשווי של המוזיאון כבר מותג, נראה לי שהזמן בשל גם לתערוכות עם מבט יותר היסטורי ומקיף, ואחרי שנים אינטנסיביות של תערוכות קבוצתיות הגיע הזמן גם לתערוכות יחיד. ומכיוון שהמוזיאון כבר הוכיח את המעודכנות שלו ואת יכולתו להכיל אמנות מכל מקום, יהיה מעניין לחזור לחיפה עצמה – להיסטוריה האמנותית שלה ולמיקומה בין ירושלים לתל אביב והצפון, ולמרקם החברתי והאנושי המסוים שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully