וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוונטין טרנטינו תחת מתקפה

עינב שיף

13.9.2010 / 13:20

הבמאי, שהעניק כיו"ר חבר השופטים בפסטיבל ונציה את פרס הסרט הטוב ביותר לחברתו הטובה סופיה קופולה, הכחיש את טענות הנפוטיזם נגדו: ""לא נתתי לשום דבר להשפיע עליי"

ובכן, שופטי פרס ספיר הישראלי לא לבד: הבמאי קוונטין טרנטינו מואשם בימים האחרונים בנפוטיזם, לאחר שפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל ונציה, בו שימש כשיו"ר חבר השופטים, הוענק ל-"Somewhere" של חברתו הטובה סופיה קופולה, ואילו פרס מפעל חיים לבמאי הוענק למונטה הלמן, המנטור שלוו. גם הפרס שהוענק לסרטו של אלכס דה לה איגלסיה נחשב לתמוה למדי, ביחס לביקורות הצוננות להן זכה הסרט.

טרנטינו הכחיש את הדברים בשיחות עם עיתונאים במקום ואמר כי עצם העובדה שהסרט נבחר פה אחד מדברת בעד עצמה. "לא נתתי לשום דבר להשפיע עליי", אמר טרנטינו, שהוסיף כי דווקא את השיעור הטוב ביותר לגבי נפוטיזם נתן לו הלמן, בזמן שהגיע לפסטיבלים עם "כלבי אשמורת". "החבר שלך בוועדה הוא האויב הכי גדול שלך", שחזר טרנטינו את שאמר לו הלמן.

המתקפה על טרנטינו החלה אמש (ראשון) בקוריירה דלה-סרה, העיתון הנפוץ ביותר באיטליה, שם כתב מבקר הקולנוע של העיתון כי "כהונתו של טרנטינו כיו"ר חבר השופטים מסתכנת בניגוד אינטרסים מובהק למדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully