וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילבורד: מקום ראשון מפתיע לפסנתרנית שרה ברייליס

עינב שיף

15.9.2010 / 20:37

המוזיקאית הגיעה לראשונה בקריירה שלה לפסגת טבלת מכירות האלבומים, כשהיא עוקפת את אמינם בשבוע שפל נוסף בענף הדיסקים בארצות הברית. האם לינקין פארק יושיעו?

כשמגמת השפל במכירות הדיסקים בארה"ב נמשכת, טבלת הבילבורד הופכת למקום שבו כל ממזר הוא מלך, לפחות לשבוע אחד והשבוע יש לטבלה מלכה: שרה ברייליס, הפסנתרנית המוכשרת שפרצה לתודעה עם הלהיט "Love Song", הגיעה למקום הראשון בטבלת הבילבורד עם אלבום האולפן השלישי שלה "Kaleidoscope Heart", שנמכר בשבוע הראשון לצאתו ב-90,000 עותקים, שהספיקו כדי לעקוף את 81,000 העותקים שנמכרו מ-"Recovery" של אמינם השבוע.

במקום השלישי בטבלה נמצא אוסף "NOW 35" עם 63,000 עותקים שנמכרו ממנו השבוע ואילו במקום הרביעי נמצאת קייטי פרי, שמכרה 59,000 עותקים מ-"Teenage Dream" שלה השבוע. במקום החמישי נמצא האלבום ששהה בפסגה בשבוע שעבר, "Asylum" של דיסטרבד, שנמכר ב-57,000 עותקים.

החמישיה השניה של הטבלה נפתחת עם אלבום מטאל נוסף, "Audio Secrecy" של Stone Sour, שנמכר ב-46,000 עותקים, מחצית מכמות העותקים שמכר אלבומם הקודם שיצא בשנת 2006. אינטרפול מצליחים להשתחל למקום השביעי עם אלבומם החדש, שנמכר ב-38,000 עותקים, הרבה פחות מ-73,000 העותקים שמכר אלבומם הקודם, "Our Love to Admire". במקום השמיני נמצא ג'סטין ביבר הבלתי נלאה, ש-"My World 2.0" שלו נמכר השבוע ב-35,000 עותקים.

הרכב הרוק Anberlin הצליח לראשונה להגיע לטופ-10 של מצעד האלבומים עם "Dark is the Way, Light is a Place", שהצליח להוריד את "קמפ רוק 2" למקום ה-10 עם אותו מספר עותקים, אך עם ממוצע נמוך יותר של עותקים פר נקודת מכירה.

עם זאת, גם האמנים שמצאו את עצמם בצמרת השבוע לא יכולים לחייך למשמע נתוני המכירות הקשים של השבוע, המוגדר כשבוע הגרוע ביותר למכירות האלבומים מאז החלה חברת Sound Scan לאמוד את מכירות הדיסקים בשנת 1991. כעת, נשואות העיניים לעבר נתוני המכירות של "A Thousand Suns", אלבומה החדש של לינקין פארק שיצא אמש (שלישי) לחנויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully