וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של מייקל ג'קסון תובעת את מנהלי הופעותיו

עינב שיף

16.9.2010 / 7:20

קתרין ג'קסון הגישה תביעה אזרחית בשמה ובשם ילדיו של מלך הפופ נגד חברת AEG, בטענה כי האחרונה לא דאגה לשלומו של מלך הפופ. "בגללם שלושה ילדים איבדו את אביהם"

פרשיית מותו של מייקל ג'קסון מסרבת לרדת מסדר היום הציבורי גם למעלה משנה אחרי הסתלקותו הטרגית של מלך הפופ מהעולם: אמש (רביעי) הגישה קתרין ג'קסון, אמו של מייקל, תביעה אזרחית נגד חברת ניהול המופעים AEG, עמה חתם ג'קסון חוזה על סיבוב הקאמבק שלו "This is It", בטענה כי הזניחו את בריאותו של בנה ולמעשה סייעו בכך למותו.

"ל-AEG היו חובות משפטיים כלפי מייקל ג'קסון, לטפל בו ולא לסכן אותו", נכתב בתביעה שהוגשה לבית המשפט בלוס אנג'לס גם בשמם של שלושת ילדיו של ג'קסון. "אבל AEG, למרות שידעה מה מצבו הפיזי של ג'קסון, הפרה את חובותיה אלו על ידי מימוש תשוקתה לרווחים אדירים מסיבוב ההופעות על פני בריאותו ובטיחותו של מייקל ג'קסון".

עוד נאמר בכתב התביעה כי "בגלל מעשיה ודברים שלא עשתה AEG, שלושה ילדים אוהבים איבדו את אביהם, אבא ואמא אוהבים איבדו את בנם ואחיו איבדו את אחיהם והעולם איבד את הבדרן האהוב מכולם". התביעה מציינת גם את שכירתו של ד"ר קונראד מוריי, רופאו של ג'קסון המואשם בהריגתו, כאחת השגיאות המכריעות של החברה ביחס למלך הפופ.

התביעה מסמנת את סוף השקט ששרר בין שני הצדדים מאז מותו של ג'קסון ב-25 ביוני 2009. מאז, הצליחו המשפחה ונציגי העיזבון של ג'קסון להסכים עם החברה על הוצאת הסרט "This is It" מחומרים שצולמו על ידי AEG. במאי הסרט, קני אורטגה, שגם היה חלק מטקס האשכבה המפואר של ג'קסון, הוא אחד הנאשמים בתביעה שהגישה משפחת ג'קסון. מחברת AEG נמסר לסוכנויות הידיעות כי הם אינם מגיבים כיוון שטרם קיבלו את כתב התביעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully