וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצחו של לנון תכנן לפגוע גם באליזבת טיילור וג'וני קרסון

עינב שיף

17.9.2010 / 0:20

מפרטים ראשונים הנחשפים מדברים שאמר מרק צ'פמן לוועדת השחרורים עולה כי השניים היו ברשימת החיסול שלו "בגלל שהם מפורסמים" וכי אם לא היה פוגע בלנון - היה פוגע באחד מהם

מרק צ'פמן, רוצחו של ג'ון לנון המרצה מאסר עולם, תכנן לפגוע גם באליזבת טיילור ובמנחה תוכנית הלילה המנוח, ג'וני קרסון. את הדברים אמר צ'פמן לוועדת השחרורים שדנה בבקשתו הקבועה של צ'פמן לשחרור על תנאי.

לדברי צ'פמן, הסיבה בגינה רצה לפגוע בשניים היא היותם מפורסמים. בנוסף, צ'פמן טען כי היו עוד שני שמות מפורסמים ברשימה, אולם לטענתו הוא שכח את זהותם. עוד ציין כי את האקדח למעשה השיג ממכר שעבד במשטרה וכי פגע בלנון כי היה נגיש יותר מהשניים האחרים. צ'פמן הביע חרטה על מעשיו בפני הוועדה, שבכל זאת דחתה את ערעורו.

בעבר, צ'פמן טען כי רצה לפגוע בפול מקרטני, חברו של לנון לביטלס. למרות זאת, אמר צ'פמן כי לא היתה לו בעיה אישית עם לנון וכי אם זה לא היה הוא - היה פוגע במישהו אחר.

צ'פמן בן ה-55 מרצה עונש מאסר עולם על רציחתו של לנון והוא זכאי לבקש שחרור על תנאי החל משנת 2000. מאז, בכל שנתיים מגיש צ'פמן בקשה וזו נדחתה פעם אחר פעם, בעידודה של אלמנתו של לנון, יוקו אונו. בחודש הבא יציין העולם 70 שנים ליום הולדתו של לנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully