וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה ברון כהן יגלם את פרדי מרקורי בסרט

עינב שיף

17.9.2010 / 3:31

השחקן והבדרן ייכנס לנעליו של סולן קווין המנוח בסרט שיופק ב-2011. "איתו, יש לנו את הקומבינציה המושלמת לספר את הסיפור האמיתי מאחורי ההצלחה של קווין", נמסר מאולפני הסרט

סשה ברון כהן ייכנס לנעליו הגדולות של פרדי מרקורי בסרט חדש אודות חייו של האחרון. מגזין דדליין הוליווד פרסם אמש (חמישי) כי אולפני GK הבריטיים בשיתוף עם רוברט דה נירו וג'יין רוזנטל, יפיקו את הסרט שהעבודה עליו תחל ב-2011. על פי הדיווח, את התסריט לסרט יחבר פיטר מורגן, מהתסריטאים של "המלכה", "פרוסט/ניקסון" ולאחרונה גם "Hereafter" של קלינט איסטווד.

עוד מוסיף הדיווח כי עלילת הסרט תתמקד בשנים הראשונות של מרקורי בעולם המוזיקה, שנות ההתחלה עם קווין וכן באחד מרגעי השיא של הלהקה - ההופעה בלייב אייד בשנת 1985. הסרט נעשה בתמיכת חבריה החיים של הלהקה, שאישרו לעשות שימוש בשירי הלהקה בסרט. על פי הדיווח, טרם הוחלט האם ברון כהן גם ישיר בסרט והנושא יוחלט לכשיישכר במאי לפרויקט.

"קווין היא אחת הלהקות הגדולות בכל הזמנים ומותג מוזיקלי העומד בפני עצמו", נמסר מאולפני GK בתגובה. "פרדי מרקורי היה פרפורמר מעורר השראה, כך שעם סשה ברון כהן בתפקיד הראשי, תמיכת הלהקה בסרט והתסריט של פיטר מורגן, יש לנו את הקומבינציה המושלמת כדי לספר את הסיפור האמיתי מאחורי ההצלחה של קווין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully