וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא למען החיילים ההומוסקסואלים בצבא ארה"ב

עינב שיף

17.9.2010 / 14:25

בחליפה ועניבה, כשמאחוריה דגל ארצות הברית, פצחה הזמרת בקמפיין למען ביטול חוק "אל תשאל, אל תגלה" הנהוג בצבא האמריקאי ותקפה בחריפות את ג'ון מקיין

מי שחשב ששמלת הבשר שליידי גאגא לבשה בטקס פרסי הקליפים של MTV ביום ראשון האחרון היתה המילה האחרונה של הזמרת, קיבל אמש (שישי) סטירה חדשה: ליידי גאגא הפוליטית. בווידאו שצילמה גאגא, לבושה בחליפה ועניבה כשמאחוריה דגל ארצות הברית, הצטרפה הזמרת למאבק למען ביטול חוק "אל תשאל, אל תגלה" של צבא ארצות הברית, הדורש מהומואים ולסביות בשירות צבאי להסתיר את נטייתם המינית. ההצבעה בנושא תיערך בסנאט ביום שלישי הקרוב, בתמיכתו של מנהיג הרוב הארי ריד.

גאגא היא פעילה ותיקה למען זכויות הקהילה ההומו-לסבית בארה"ב וגם בנושאים אחרים היא גילתה מעורבות אקטיבית יחסית לכוכבת פופ במעמדה. כך, בדיון הציבורי הרחב סביב שאלת החרם התרבותי על אריזונה בשל חוקי ההגירה במדינה, הגיעה גאגא להופעה והעניקה נאום פוליטי נלהב נגד החרם ובעד מחאה קולנית במקום עצמו.

"אני כאן בתור הקול של הדור שלי", אומרת גאגא. "סנאטורים, כשאתם שולחים את החיילים האלו למלחמה, האם תכבדו את שירותם?". בתשדיר עצמו פונה גאגא לסנאטורים הפועלים במחוז הבחירה שלה. גאגא אף השתמשה באופן נדיר בשמה האמיתי, סטפני ג'ואן אנג'לינה ג'רמנוטה וכן תקפה את המועמד לנשיאות לשעבר ג'ון מקיין על ניסיונותיו למנוע את ההצבעה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully