וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: "Bunny on Acid - "Snow

עינב שיף

19.9.2010 / 6:37

סצנת הדאבסטפ בישראל לא רק מארחת את הדי ג'ייז המובילים בתחום בזמן אמת, אלא גם מייצאת טראקים של אמנים כמו איציק פינלי, שמספר מה הוא אוהב בדאבסטפ הישראלי ומה לא

יח"צ - חד פעמי

איציק פינלי היה מכין סאונד למשחקי רשת שחברים שלו היו מתכנתים, אבל החלום האמיתי שלו היה טראק משלו – מהתחלה ועד הסוף. הוא בסך הכל מתעסק במוזיקה אלקטרונית מגיל 18, לאחר שהתחיל לנגן בבס בגיל 15. אז אחרי הצבא הוא לקח את הנושא ברצינות ובגיל 25, הוא כבר Bunny On Acid, מפיק דאבסטפ כשר למהדרין, מייד אין ג'רוזלם בה נולד ובה הוא מפעיל ליין מסיבות דאבסטפ.

עתה, הוא גם מוציא סוף סוף את הסינגל המיוחל – "Snow" ששם אותו במרכז הבמה של הסצנה, דרך הלייבל שמוציא אותו - בוטניקה של אמיר אגוזי (גילוי נאות: בעל מדור דו-שבועי בוואלה! תרבות) ונדב רביד.

שפן על אסיד.
ממשחקי מחשב לטראקים משלו. פינלי

"התגלית של הדאבסטפ קרתה באמצע שנה א' של הלימודים שלי בבית הספר Muzik", מספר פינלי לוואלה! תרבות. "טסתי לאנגליה לבקר את המשפחה ובן דוד שלי לקח אותי לבריקסטון, למועדון שנקרא The Mass, שם הכרתי אמני מפתח בז'אנר כמו Mala ונדלקתי על זה. כשחזרתי לארץ החלטתי שעכשיו מנסים את זה ושאבתי השראה מז'אנרים שהכרתי יותר לעומק – גראג', דראם אנ' בייס וגם טכנו ששמעתי שנים, דרך מסיבות של פאקוטק למשל. לקח לי זמן עד שמצאתי סאונד משלי, אבל בסוף זה קרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

סצנת הדאבסטפ הישראלית התפתחה מהר יחסית ובזמן אמת עם העולם. איך אתה מסביר את זה?

"אני חושב שבגלל שאנשים בסצנה מחפשים את המשהו החדש והדאבסטפ הוא מאד חדש, אז קרה החיבור הנדיר הזה. או שהם פשוט חובבי באסים כמוני".

אתה אוהב את מה שקורה בסצנת הדאבסטפ הישראלית?

"קצת קשה לי עם הכיוון שאליו היא הולכת – זה כיוון מאד ספציפי ואנשים לא מנסים דברים שהם לא מאד פופולאריים. בעיני דאבסטפ זה ז'אנר רחב ידיים וחייבים לחקור את כולו".

לצד המיני-ביקורת על הנעשה בישראל, פינלי גם יודע שהשוק המרכזי למוזיקה שהוא יוצר עדיין נמצא מחוץ לגבולות ישראל. לדבריו, הוא מתכנן מעבר לברלין, אבל בינתיים נשאר בארץ: "אני כרגע סוג של מבסס את עצמי וגם את הלייבל שלי, 'Holy Dub'", הוא אומר. "יש לי עוד משימות כאן לפני שאני לוקח את הרגליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully