וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי טרייבטש מהצ’רצ'ילים הלך לעולמו

עינב שיף

19.9.2010 / 16:55

מתופף הלהקה האגדית מת במהלך יום הכיפורים כתוצאה מדום לב והוא בן 62. "הוא היה בחור הזהב", אמר חברו ללהקה, חיים רומנו

אבדה לעולם הרוק הישראלי: עמי טרייבטש, מתופף להקת הצ'רצ'ילים, מת במהלך יום הכיפורים כתוצאה מדום לב והוא בן 62. טרייבטש יובא למנוחות מחר (שני) בבית העלמין ירקון בפתח תקווה. "אני עוד לא נפרד, זה נראה לי לא אמיתי, אני לא מבין את זה", אומר חיים רומנו, שותפו לצ'רצ'ילים לוואלה! תרבות. "דיברתי איתו בפעם האחרונה לפני כמה חודשים, הוא היה בסדר גמור, לא היה חולה בשום דבר. הוא לא סבל משום דבר, לא היה שמן, לא עישן, אין שום סיבה להפתעה זו. זה לא נקלט, זה לא מתאים".

"בפעם האחרונה נפגשנו ודיברנו כשהיינו במחווה ללד זפלין והיו כמה נסיונות לארגן מופע של הצ'רצ'ילים, אז דיברנו בטלפון, זה היה לפני חודשיים", מספר גבריאלוב. "הוא היה בסדר גמור, לא התלונן על כלום. בזמנו היתה לו בעיה שהוא עבר אותה ויצא ממנה והוא אמר שהכל בסדר. לא היתה לו שום תלונה, זה מאד הפתיע אותנו".

"אני חושב שבדומה לידידו רינגו סטאר, מה שהיה יפה בו שהוא אף פעם לא השבית שמחות, הוא היה תמיד ענייני", אמר עליו יואב קוטנר. "קשה לזכור אותו דופק סולואים או עושה דברים מיותרים, שיראו כאילו שופוני. הוא תמיד עשה דברים לעניין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבדה גדולה. הצ'רצ'ילים, עם טרייבטש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרייבטש היה חלק ממהפכת הרוק הישראלי שחוללה הלהקה בתחילת שנות ה-60 והיה שותף להקלטת אלבומי הלהקה בארץ ובחו"ל, תחת השם ג'ריקו ג'ונס. טרייבטש היה גם שותף לפעילות עם אריק איינשטיין, עמו עבד שנים ארוכות גם מחוץ ללהקת הצ'רצ'ילים. לאחר מכן, כמעט ולא המשיך לתופף, אלא באיחודים השונים של הצ'רצ'ילים אליהם תמיד הגיע. "הוא היה בחור זהב ונחמד, באמת אדם על הכיפאק", אומר רומנו. "עברו אמנם מלא שנים, אבל כשהתחלנו, הוא היה מתופף ענק".

"אני אזכור אותו לטובה", מוסיף גבריאלוב. "היינו חברים מילדות, כמתופף וחבר הוא היה חבר טוב, אתה יודע איך זה - זה נשאר לנצח. הוא היה מתופף מצוין בעיני, בוא נגיד שהוא לא מתופף רגיל, הוא מתופף שניגן את השיר. הוא לא רק היה מחזיק קצב, הוא היה ממש מרגיש את השיר. לא כל מתופף מסוגל לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully