וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: בן אפלק חוזר לעניינים

עינב שיף

19.9.2010 / 17:43

"גנב עירוני", סרטו השני של אפלק כבמאי בו הוא גם מככב, כבש את המקום הראשון בטבלה. "Easy A" עם אמה סטון במקום השני

בן אפלק תמיד במרכז העניינים, אבל מעטות הפעמים בהן סרטים בכיכובו הגיעו למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בארה"ב. כעת, הוא עושה זאת לראשונה מאז "דרדוויל" משנת 2003, עם הסרט "גנב עירוני" אותו ביים וכתב ובו הוא גם מככב. הסרט, השני של אפלק כבמאי אחרי "נראתה לאחרונה", הכניס 23.8 מיליון דולר בסוף השבוע, סכום נאה למדי ביחס לסוף הקיץ, מה שבוודאי יעזור גם למעמדו הקולנועי של הכוכב השני בסרט - ג'ון האם מ"מד מן".

במקום השני נמצא "Easy A" בכיכובה של אמה סטון, נכנס למקום השני עם 18.2 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו ובמקום השלישי סרט נוסף שיצא בסוף השבוע לאקרנים - "Devil", עם 12.5 מיליון דולר. במקום הרביעי נמצא "האויב שבפנים", שגרף בסוף השבוע 10.1 מיליון דולר וכ-44 מיליון דולר עד כה.

"אלפה ואומגה", סרט אנימציה תלת-מימד חדש עם קולותיהם של ג'סטין לונג והיידן פנטייר, נכנס למקום החמישי והמאכזב עם 9.2 מיליון דולר בסוף השבוע. "Takers" נמצא במקום השישי עם 3 מיליון דולר.

אין סוף להתחלה

במקום השביעי בטבלה נמצא "האמריקאי" של ג'ורג' קלוני, שלא התרומם וצבר 2.67 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. במקום השמיני נמצא "The Other Guys" של מרק וולברג ו-וויל פארל, שצבר 115 מיליון דולר בסך הכל ו-2 מיליון דולר בסוף השבוע. הוא חולק את אותו המקום עם "התחלה" הבלתי נלאה, שצבר השבוע 2 מיליון דולר גם הוא.

באופן נדיר גם המקום התשיעי וה-10 נחלקים השבוע, כך שטבלת הטופ-10 בארה"ב מכילה השבוע 11 סרטים: "לאכול, להתפלל, לאהוב" גרף 1.7 מיליון דולר בסוף השבוע, בדיוק כמו "מאצ'טה" של רוברט רודריגז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully