וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא וקייטי פרי מובילות במספר המועמדויות לטקס ה-EMA

עינב שיף

20.9.2010 / 12:15

גאגא ופרי מועמדות ל-5 פרסים כל אחת בטקס פרסי MTV אירופה שייערך ב-7 נבנובמבר במדריד שבספרד. אמינם וריהאנה עם ארבע מועמדויות וגם ג’סטין ביבר בפנים

פורסמו המועמדים לטקס פרסי MTV אירופה, ה-EMA, שייערך ב-7 בנובמבר במדריד שבספרד. בטקס 13 קטגוריות, ביניהן שיר השנה, האמן הטוב של השנה, הקליפ הטוב ביותר, פריצת הדרך ועוד. כמו בטקס פרסי הקליפים של MTV, גם כאן מובילה ליידי גאגא את מספר המועמדויות עם 5, ביניהן לשיר הטוב ביותר על "Bad Romance", הקליפ הטוב ביותר על "טלפון" עם ביונסה וכן פרס האמנית הטובה ביותר ופרס המופע החי הטוב ביותר ופרס אמנית הפופ הטובה ביותר.

לצידה של גאגא מועמדת גם קייטי פרי ל-5 פרסים, פרס הקליפ והשיר על "California Gurls" עם סנופ דוג, פרס האמנית הטובה ביותר, פרס אמנית הפופ הטובה ביותר וכן פרס ההופעה הבינלאומית הטובה ביותר.

אמינם מועמד ל-4 פרסים בטקס: פרס שיר השנה על הדואט שלו עם ריהאנה, "'Love the Way You Lie", שמועמד גם לפרס קליפ השנה. אמינם עצמו מועמד לפרס האמן הטוב ביותר ואמן ההיפ הטוב ביותר. ריהאנה מועמדת גם היא ל-4 פרסים, פעמיים לשיר השנה, אחד עם אמינם ואחד לבדה (על "Rude Boy"), פרס הקליפ לשיר עם אמינם וכן פרס אמנית הפופ הטובה ביותר ופרס האמנית הטובה ביותר.

מועמדויות מעניינות נוספות הן של ליל' וויין בקטגוריית אמן ההיפ הופ הטוב ביותר. וויין, המרצה מאסר בניו יורק, אמור להשתחרר בחודש קיום הטקס, אולם לא ברור אם יוכל להגיע אליו. בפרס האלטרנטיב הטוב של השנה מועמדים שמות שהגיעו למקום הראשון בבילבורד כמו ארקייד פייר ו-וומפייר ויקאנד, לצד פראמור, הגורילאז והגוסיפ.

ג'סטין ביבר, סנסציית הפופ בת ה-16, מועמד בטקס לשני פרסים, הפרס לפריצת הדרך של השנה (הדראמס, הראפר B.O.B, אלכסנדרה בורק ועוד), אך ברגע שיוודע כי הוא מופיע בטקס, לא באמת ישנה לכמה פרסים הוא מועמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully