וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהן הדרישות של אוזי אוסבורן לאוזפסט?

עינב שיף

20.9.2010 / 16:40

נסיך האופל דרש - וקיבל - מלווה במשך 24 שעות לו ולמשפחתו, מערכת בידור בבק סטייג' והרבה, הרבה מאד קרח. אוסבורן ינחת בישראל בתחילת השבוע וגם יקיים מסיבת עיתונאים לרגל בואו

כל אמן בינלאומי שמגיע לישראל מתהדר ברשימת בקשות מפורטת ואוזי אוסבורן, מהאמנים הגדולים שנחתו בישראל אינו שונה: נסיך האופל הגיש את רשימת הבקשות שלו להפקת המופע בישראל, שייערך ב-28 בספטמבר בפארק הירקון בתל אביב. ראשית, כל משפחת אוסבורן תנחת בישראל כפי שפורסם והדרישה הראשונה שלהם הוא "טור מנג'ר" מקומי, שיהיה זמין לטובת המשפחה 24 שעות ביממה.

לאחר מכן, דורש אוסבורן כי מאחורי הבמה יוקם חדר כושר עם ציוד כושר שיגיע יחד עם הציוד הטכני של המופע יומיים לפני המועד. כמו כן, על ההפקה לדאוג כי שעתיים לפני המופע יובאו למקום פחים של קרח ומים במשקל 22 ק"ג ו-95 ליטר מים, שיעשו את דרכם לקהל בשלב מסוים.

הפקת המופע צריכה לדאוג גם ל-100 מגבות אמבטיה, שיגיעו יחד עם אוסבורן עצמו והשימוש נמצא בלעדית אצל מנהלו האישי. במתחם של אחורי הקלעים צריכה להיות תאורת יום מלאה וכן האביזרים הבאים: מערכת בידור, מסך פלזמה בגודל 42 אינץ', מערכת רמקולים שכוללת 2 רמקולים של 3 אלמנטים וסאבוופר עם אלמנט אחד, די.וי.די, נגן CD, וידאו, ספה, 2 כורסאות, 2 שולחנות פינתיים, מתלה בגדים, שטיחים חדשים מקיר לקיר או רגילים ו"מנורת כריסמס".

בתחום המזון, אוסבורן מצליח לגוון עם מגש פירות טריים (אוכמניות, פטל, תותים, נקטרינות ודובדבנים), מנגו בשל, מקולף וחתוך;, 2 עגבניות חתוכות, קערת פירות קטנה, פלטת גבינות, קופסה של גבינת שמנת דלת שומן, בייגלים טריים בסגנון יורקי, 24 בקבוקים של 1 ליטר מים, רבע ליטר של מיץ תפוזים, 250 גר' גבינת קוטג', 250 מ"ל שקדים אורגניים לא קלויים, 3 דיאט קולה ממותק, 6 פחיות רדבול, רבע ליטר מיץ אוכמניות, 2 לימונים עם קרש חיתוך, קופסה קטנה של תה וחבילת קלינקס, שיהיה עם מה לנגן.

כמו כן, הפקת המופע שחררה את סדר ההופעות שייערך במתחם: בבמה המרכזית תעלה ראשונה להקת בצפר בשעה 17:20, בשעה 18:05 תעלה להקת Soulfly, בשעה 19:15 תעלה להקת קורן ובשעה 20:55 יעלה אוזי אוסבורן למופע של שעתיים. בבמת FM88 תופיע ראשונה להקת Behind The Sun בשעה 17:00, לאחריה טל פרידמן והקריות בשעה 17:50 ולסיום להקת אלמנה שחורה בשעה 18:50.

אוזי אוסבורן עצמו צפוי לנחות בישראל כבר בתחילת השבוע ולקיים מסיבת עיתונאים עם אשתו. פמלייתו של המוזיקאי כוללת 38 אנשים ואילו סך כל הציוד הכולל שיבוא עמו שוקל כ-2 טון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully