וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: סטיבן טיילר וג'ניפר לופז מצטרפים ל"אמריקן איידול"

עינב שיף

22.9.2010 / 19:10

רשת FOX הכריזה סופית על הצטרפותם של הזמרת וסולן אירוסמית' במהלך מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה העשירית של התוכנית

זהו, אחרי חודשים של ספקולציות, לחשושים, הדלפות ורמיזות - המירוץ נגמר: ג'ניפר לופז וסטיבן טיילור מצטרפים לרנדי ג'קסון בפאנל השופטים של "אמריקן איידול" שתעלה לעונה עשירית בינואר. ההכרזה הרשמית נעשתה במסיבת עיתונאים של הרשת המשדרת את התוכנית, FOX והועברה בשידור חי ברשת. "אנחנו מחפשים את המייקל ג'קסון הבא", הכריזה לופז. "נעשה הכל כדי שזו תהיה העונה הטובה ביותר של התוכנית".

סטיבן טיילר וג'ניפר לופז מצטרפים לאמריקן איידול. רויטרס
תמונה משותפת ראשונה. טיילר, לופז ורנדי ג'קסון/רויטרס

בכך, הושלם הטלטול הרציני שעבר על התוכנית עם סיום העונה הקודמת, שגם ספגה מכה רצינית ברייטינג עם ממוצע עונתי נמוך ואחוזי צפייה מאכזבים במשדר הגמר. עם סיום העונה, עזב השופט הבולט ביותר בפאנל סיימון קאוול, אחריו הכריזה אלן דג'נרס על עזיבתה לאחר עונה אחת בלבד וגם קארה דיוגווארדי סיימה את תפקידה בתוכנית לאחר שתי עונות בלבד.

מיד עם עזיבתו של קאוול, החלו השמועות על צירופם של שמות חדשים לפאנל, בבורסה שכללה גם את אלטון ג'ון וג'סטין טימברלייק. לופז הפכה למועמדת מובילה לאחר שדג'נרס הודיעה על עזיבתה, אולם שמועות רבות טענו בתוקף כי המו"מ עמה עלה על שרטון. שמו של טיילר עלה גם הוא בסמוך לעזיבתה של דג'נרס וחברו ללהקה אף אישר כי הצטרפותו לפאנל היא סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully