וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: בלוקבסטר הגישה בקשה לפשיטת רגל

עינב שיף

23.9.2010 / 14:55

אימפריית ספריות הווידאו והדי.וי.די פנתה לבית המשפט בבקשה להכריז עליה כפושטת רגל, כדי שתוכל להתחיל בתוכנית רה-ארגון וצמצום החובות שלה, העומדים כעת על כמיליארד דולר

סופו של עידן: רשת בלוקבסטר, מתאגידי הבידור החזקים בארה"ב, הגישה היום (חמישי) לבית המשפט בקשה להכריז עליה כפושטת רגל. הכרזה על החברה כפושטת רגל על פי חוק, תאפשר לחברה ליהנות מהגנה משפטית על חובותיה בזמן שהיא מפעילה את תוכנית הרה-ארגון שלה, שמטרתה בסופו של דבר צמצום חובות מסכום המוערך במיליארד דולר ל-100 מיליון דולר בלבד.

"אחרי ניתוח זהיר ומעמיק, החלטנו שהתהליך שהוכרז היום מספק את הנתיב האופטימלי לאיזון ומיצוב בלוקבסטר לעתיד", אמר ג'ים קיינס, מנכ"ל הרשת. "בו בזמן, אנחנו ממשיכים לשנות את המודל העסקי שלנו למשהו שיפגוש את ההעדפות המתפתחות שללקוחותינו".

בלוקבסטר, שהוקמה לפני 25 שנים, הידרדרה מאימפריה להשכרת בידור ביתי להפסדים קשים, בעיקר נוכח התחזקות ההורדות הלא חוקיות באינטרנט, לצד התפתחותם של שירותים להשכרה כמו נטפליקס ותאי השכרה כמו Redbox, שזוכות להצלחה מסחררת בארה"ב. גם בישראל, סובלת החברה מקשיים ומתחילת השנה נסגרו 6 ספריות ובחודש ספטמבר תסגר הספרייה בחולון.

  • עוד באותו נושא:
  • בלוקבסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully