וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטריית סוזן בויל חוזרת

עינב שיף

26.9.2010 / 11:42

אלבומה השני של הסנסציה עוד לא יצא, אך כבר נמצא בראש רשימת ההזמנות של אמזון: "זו עונת הסוזן בויל לחנויות", אמר ראש מחלקת המוזיקה של החברה. "המכירות יהיו חזקות"

9 מיליון עותקים הספיקו כדי להפוך את "I Dreamed A Dream", אלבום הבכורה של סוזן בויל, לאלבום הנמכר ביותר בעולם לשנת 2009. עתה, עם ההכרזה על תאריך יציאת אלבומה השני, "The Gift" (ב-29 בנובמבר), תעשיית מכירות הדיסקים בעולם מעבירה הילוך ומתכוננת למתקפה: כבר עתה הודיעה חברת אמזון כי הדיסק נמצא בצמרת האלבומים שהוזמנו מראש, כבר ביום השני להכרזה.

"זו עונת הסוזן בויל לחנויות", אמר קרייג פפה, ראש מחלקת המוזיקה של אמזון, שסירב לחשוף את המספר המדויק של ההזמנות, אולם הסכים לומר שרק הדמואים החדשים של בוב דילן שעתידים לצאת מתקרבים לבויל, שעקפה בהרבה את אלבומיהם החדשים של טיילור סוויפט, ניל יאנג ואריק קלפטון. "כשאתה מסתכל על הרשימה, אתה רואה שם ריליסים חזקים מאד, כך שזו עמדה לא טריוויאלית יחסית לתקופה הזו", אמר פפה.

"אני בהחלט מצפה לראות אותו בצמרת לתקופה ארוכה", אמר פפה. "החל מתאריך היציאה לחנויות והלאה, דרך חג המולד, המכירות אמורות להישאר חזקות".

"The Gift", בדומה לקודמו, יכיל לא מעט קאברים של בויל, אחד מהם הוא ל-"Perfect Day", לאחר שלו ריד אישר סוף סוף לזמרת להקליט אותו. לצידו, יכלול האלבום שירי חג מולד וכן קאבר ל"הללויה" של לאונרד כהן ול-"Don't Dream It's Over" של קראודד האוס.

  • עוד באותו נושא:
  • סוזן בויל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully