וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר ההדחה מ"רחוב סומסום": קייטי פרי מגיעה למשפחת סימפסון

עינב שיף

26.9.2010 / 13:27

הזמרת תתארח בפרק חג המולד של הסדרה בתפקיד עצמה, "לאור בגידתו הנוראה של אלמו", כפי שהסביר מפיקה האגדי של הסדרה אודות המשפחה הצהובה, אל ג'ין

קייטי פרי אמנם נזרקה מ"רחוב סומסום" האמריקאית בשל לבושה החושפני, אולם היא לא תישאר מחוץ לטלוויזיה זמן רב – האינטרנטיימנט וויקלי מדווח כי רשת FOX תאמץ את הכוכבת לחיקה בפרק מיוחד לחג המולד, שגם יצולם באופן ייחודי לסדרת האנימציה: פרי תופיע בדמותה שלה, ללא עיבוד מצויר, כשלצידה בובות של המשפחה הצהובה.

"לאור הבגידה הנוראה של אלמו, בובות הסימפסונים רוצים להודיע שהם עומדים כתף-אל-כתף לצד קייטי פרי", התבדח מפיקה של הסדרה, אל ג'ין. פרי תזכה להיות חברתו של לא אחר מהברמן הכושל של ספרינגפילד, מו. הפרק ישודר בארה"ב ב-5 בדצמבר.

בסוף השבוע עסקו בארה"ב לא מעט בפרשיית פרי-"רחוב סומסום", שהחלה בביצוע משותף ששוחרר לרשת של פרי והדמות הוותיקה אלמו ל-"Hot N Cold" של הזמרת והמשיכה בתגובות הסוערות של צופי הסדרה ללבוש החושפני של פרי, שהביאו להחלטת מפיקי התוכנית לחתוך את הקטע מהשידור המיועד ולהשאירו ברשת בלבד. לאחר מכן, הופיע אלמו ב-"Good Morning America" וקרא לפרי לשוב ולהופיע בתוכנית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully