וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הכסף של וול סטריט אכן מדבר

עינב שיף

26.9.2010 / 17:23

"וול סטריט: הכסף מדבר" כבש את המקום הראשון עם 19.9 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, מה שהביא למייקל דאגלס מקום ראשון בטבלה אחרי כמעט עשר שנים

מאז "אל תוציא מילה" משנת 2001, מייקל דאגלס לא נשם את אוויר הפסגה של המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בארה"ב. עתה, כמעט עשר שנים אחרי, הוא חוזר לשם עם "וול סטריט: הכסף מדבר", סרט ההמשך שביים אוליבר סטון לדרמה שהביאה לו את האוסקר. הסרט גרף בסוף השבוע הראשון לצאתו 19.9 מיליון דולר, מעל 16.3 מיליון הדולר שגרף "אגדה עם כנפיים", סרט האנימציה שביים זאק סניידר.

במקום השלישי נמצא "גנב עירוני" של בן אפלק, שלצד הדיבורים ההולכים ומתחזקים על מועמדותו לאוסקר, גרף גם 16 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון. במקום הרביעי נמצא הסרט "קלה להשגה" עם אמה סטון, שגרף 10.7 מיליון דולר בסוף השבוע.

במקום החמישי נמצאת דרמת גיל הזהב "רק לא את" עם ג'יימי לי קרטיס, סיגורני וויבר והלהיט החם של ארה"ב בשנה האחרונה - בטי ווייט בת ה-88. הסרט גרף בסוף השבוע הראשון לצאתו 8.3 מיליון דולר.

בהמשך הטבלה רושם הסרט "התחלה" הישג נאה: הוא הסרט היחיד בשנת 2010 לשהות 11 שבועות בטבלת 10 הסרטים המכניסים בארה"ב, כשרווחיו בארה"ב מגיעים כבר ל-287 מיליון דולר. מחוץ לעשירייה, בולט "Never Let Me Go" עם קירה נייטלי, קארי מאליגן וספיידרמן החדש, אנדרו גרפילד, שגרף 245,000 דולר מהקרנה ב-26 אולמות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully