וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוזי אוסבורן בישראל: "אני בן 62 ועדיין נותן בראש"

עינב שיף

27.9.2010 / 0:00

נסיך האופל ואישתו שרון קיימו מסיבת עיתונאים במלונם בת"א לקראת פסטיבל "אוזפסט". אוזי: "המקום נראה טוב יותר מאיך שהוא נראה בחדשות"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: עידן גוראל)

אוזי אוסבורן ואישתו שרון קיימו אמש (ראשון) מסיבת עיתונאים במלונם בתל אביב לקראת פסטיבל "אוזפסט" שייערך ב-28 בספטמבר בפארק הירקון בתל אביב. המפגש נפתח בתדרוך של המפיק שוקי וייס, מי שאחראי להבאתם של אוסבורן ושל הפסטיבל לישראל, ולאחר מכן התיישבו בני הזוג אל מול העיתונאים הישראלים וענו על שאלותיהם.

אוזי אוסבורן עם שרון אוסבורן. נמרוד סונדרס
נותנים בראש. אוזי אוסבורן ואישתו שרון במסיבת העיתונאים הערב בת"א/נמרוד סונדרס

בתחילת מסיבת העיתונאים נשאלו האוסבורנים מדוע לקח להם כל כך הרבה זמן להגיע לישראל. "שאלה טובה", ענה אוזי. "כנראה הייתי שיכור יותר מדי שנים. אני אוהב את הישראלים שהכרתי בארצות הברית, המקום נראה טוב יותר מאיך שהוא נראה בחדשות". שרון השוותה את המצב בישראל למצב בבריטניה בתקופת המחתרת האירית ואמרה שאין שום סיבה למוזיקאים לבטל את הופעתם בישראל. כשהשניים נשאלו האם יש ישראלים שהם היו מעוניינים לפגוש ענתה שרון, "רצינו לפגוש את גולדה מאיר, אבל היא מתה". לאחר מכן, כשנשאל אוסבורן מהן דעותיו הפוליטיות, אמר כי הוא "משתדל להתרחק מפוליטיקה". "הם לא מבינים אותי ואני לא מבין אותם", אמר אוסבורן.

"אני בן 62 ועדיין נותן בראש", אמר אוזי. "הלהקה שלי עכשיו היא אחת מהלהקות הכי טובות שניגנתי איתם בכל הקריירה שלי". אוזי נשאל על תוכנית הריאלטי שבה השתתפה המשפחה ואמר. "זה היה כיף. זו היתה תוכנית פורצת דרך אבל בשלב מסוים רציתי להמשיך לעשות מוזיקה ולכן הפסקנו. אני שמח שהיינו מספיק חכמים כדי להמציא את זה".

אוסבורן נשאל מאיפה הוא משיג את האנרגיות המאפשרות לו להיות כוכב רוק גם בגיל 62. "אני פשוט לא טוב בשום דבר אחר" הוא ענה. "יש אמנים שרוצים שהקהל יבוא בשבילם", המשיך אוזי. "אני מהאמנים שבאים בשביל הקהל. אין לי עניינים של אגו, אני לא שוכח מאיפה באתי".

קודם לאוסבורנים דיבר כאמור וייס שסיפר כי עד כה נמכרו כ-8,000 כרטיסים לפסטיבל. הוא אמר שהוא מצפה שהמכירה הסופית תעמוד על בין 10,000 ל-12,000 כרטיסים. "בוא נשאיר את הצד המסחרי לסוף", אמר וייס. "לא תמיד אנחנו קוצרים את הפירות בפעם הראשונה. אני שמח שכן הצלחנו להביא מותג בינלאומי ברמה של האוזפסט. אני מצפה שהרוק הכבד ירוויח".

וייס נשאל האם סצנת ההופעות "השתחררה מאפקט המשט" לדבריו: "זו ארץ לא צפויה. עשינו דבר חשוב – לפחות נדע מי לא מתכוון לבוא לפני שהוא מבטל. יש פגיעה גדולה במעריצי המוזיקה בארץ".

ההופעות בפסטיבל "אוזפסט" יחלו החל מהשעה 17:20 עם להקת בצפר. בשעה 18:05 תעלה להקת Soulfly, בשעה 19:15 תעלה להקת קורן ובשעה 20:55 יעלה אוזי אוסבורן למופע של שעתיים. בבמת FM88 תופיע ראשונה להקת Behind The Sun בשעה 17:00, לאחריה טל פרידמן והקריות בשעה 17:50 ולסיום להקת אלמנה שחורה בשעה 18:50.

עדכון ראשון: 18:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully