וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דקסטר" ו"עקרות בית נואשות" פתחו עונה, איך היה?

עינב שיף

27.9.2010 / 11:09

מייקל סי. הול המשיך להרשים את המבקרים בפתח העונה החמישית של הסדרה ואילו ונסה וויליאמס גנבה את ההצגה בעלילותיהן החדשות של נשות וויסטריה ליין. זהירות, ספוילר

שתיים מהסדרות הוותיקות והאהובות בטלוויזיה האמריקאית שבו אמש (ראשון) לעונות חדשות, והבאז רב: "דקסטר", נישאת על החלמתו של כוכבה הראשי מייקל סי. הול מהסרטן, פרס גלובוס הזהב בו זכה והסיום המרשים של העונה הרביעית, שבה עם רף ציפיות גבוה למדי ואילו "עקרות בית נואשות" חזרה לעונה שביעית, שרבים ממעריציה רואים בה מיותרת.

על פי הביקורות בארה"ב, פרק הבכורה של "דקסטר" הצדיק את הציפיות: הפרק התחיל בנקודה בה הסתיימה העונה הקודמת - עם מותה של אשתו האהובה של דקסטר, ריטה, שנרצחה על ידי ה"טריניטי קילר", ארתור מיצ'ל (בגילומו של זוכה האמי וגלובוס הזהב, ג'ון לית'גאו), אותו דקסטר חיסל לפני כן רק כדי לגלות שאשתו היא הקורבן האחרון שלו. 'It Was Me" מסנן דקסטר האבל, שעתה יצטרך להתמודד עם חקירת ה-FBI בעניין אשתו, שעלולה להגיע גם אליו.

מייקל סי. הול בסדרה "דקסטר". imdb
ממשיך מאותה נקודה. מייקל סי.הול ב"דקסטר"/imdb

כאמור, מבקרי הטלוויזיה בארה"ב שהספיקו להעלות רשמים מהפרק, ציינו לטובה את ההיצמדות של יוצרי הסדרה לרמה הגבוהה שהכתיב סיום העונה הרביעית. "יהיה קשה ל'דקסטר' להמשיך ככה, אבל ההתחלה מרשימה מאד", כתב מבקר הוראייטי, בריאן לורי. "נכון, קשה לראות עד מתי זה יימשך כשעוד שוטר מתחיל לרחרח סביב מעלליו של דקסטר", כתבה אלן גריי מהפילדלפיה ניוז, "אבל כל עוד הדמות גדלה ומתפתחת, אשמח לראות אותו ממשיך את התחביב שלו עוד קצת".

בישראל, תעלה "דקסטר" לשידור כבר ביום חמישי, ארבעה ימים בלבד אחרי השידור בארה"ב, בחברת הלווין yes.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגידו שלום לשכנה החדשה. כוכבות "עקרות בית נואשות" עם ונסה וויליאמס במרכז/מערכת וואלה!, צילום מסך

החדשות הגדולות מפתיחת "עקרות בית נואשות" הם כניסתה של ונסה וויליאמס לקאסט הסדרה, בדמותה של רנה פרי, שותפתה של לינט (פליסטי האפמן) בקולג' ואשתו של שחקן הבייסבול דאג פרי, כשהשתיים לא מחכות הרבה זמן לפני שהן הופכות ליריבות מרות. "הלשון שלה תהיה נכס בשבועות והחודשים שיגיעו", נכתב באינטרטיינמנט וויקלי אודות הפרק, שאף השווה את דמותה של וויליאמס עם זו של אידי בריט המנוחה, אותה גילמה ניקולט שרידן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully