וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי גרג ג'ירלדו הלך לעולמו

עינב שיף

30.9.2010 / 2:31

הבדרן האמריקאי, מכוכבי ערוץ קומדי סנטרל, מת בגיל 44 כתוצאה ממנת יתר. ג'ימי קימל: "הוא היה אדם נפלא ומצחיק"

טרגדיה בעולם הבידור האמריקאי: הקומיקאי גרג ג'ירלדו מת אמש (רביעי) כתוצאה ממנת יתר והוא בן 44 בלבד. ג'ירלדו אושפז כבר בסוף השבוע לאחר שנטל מנת יתר של תרופות מרשם. על פי בדיקת המשטרה, לא מדובר בהתאבדות.

ג'ירלדו כיכב במספר תוכניות בידור בארה"ב, בעיקר בערוץ קומדי סנטרל. בין השאר היה ג'ירלדו שופט בתוכנית "Last Comic Standing", אחד ממשתתפי התוכנית "Tough Crowd" עם קולין קווין ומשתתף קבוע בתוכניות ה-Roast, בהן בכל פעם מספר קומיקאים ומפורסמים אחרים מתקבצים כדי לרדת על סלבריטאי, בהשתתפותו של אותו סלבריטאי. בנוסף, לג'ירלדו השכלה משפטית מאוניברסיטאות העילית קולומביה והרוורד, אולם הוא נטש את הנתיב הזה של חייו לטובת קריירה בעולם הבידור.

הידיעה על מותו של ג'ירלדו גררה תגובות נרגשות מקולגות שהכירו אותו ועבדו עמו. שרה סילברמן כתבה בטוויטר שלה כי "ג'ירלדו היה קומיקאי מצחיק עד שהפופיק רעד, איש פורה, טוב ואדיב". "גרג ג'ירלדו היה אדם נפלא ומצחיק", כתב ג'ימי קימל. ערוץ קומדי סנטרל שחרר גם הוא הודעה וכתב כי "החדשות הטרגיות אודות מותו של גרג פגעו בנו קשה מאד. גרג היה חבר קרוב במשפחת קומדי סנטרל, הוא הזריק את האנרגיה שלו וחוש ההומור המרושע שלו באינספור פרויקטים. מחשבותינו עם משפחתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully