וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות אבבא שוקלות לשוב ולעבוד ביחד

30.9.2010 / 18:17

פרידה, אחת משתי הזמרות בהרכב הפופ המצליח, אמרה כי באחרונה שוחחה עם אנייטה פלסקוג, הזמרת השניה בהרכב, על האפשרות שישובו לשיר זו עם זו: "אנחנו מדברות על זה"

אני פריד-לינגסטד מלהקת אבבא, המוכרת בשם פרידה, עוררה היום (חמישי) את תקוותיהם של מעריצים רבים של הלהקה, כשסיפרה כי באחרונה היא שוחחה עם אנייטה פלסקוג, הזמרת השניה בהרכב, על אפשרות של איחוד. "אנחנו מדברות על זה", אמרה פרידה לדיילי אקספרס. "זה יהיה נפלא לעשות משהו עם אנייטה. אם נעשה, יהיה קשה להימנע מהלחץ בגלל אבא. זה לא יוכל להיות בקטן".

מדבריה של פריד, לא ברור אם מדובר באיחוד מלא של כל הרביעיה, שכן לא מזמן שללו שני הגברים בלהקה (וגרושיהם של הבנות) ביורן אולוואוס ובני אנדרסון אפשרות של איחוד מלא. עם זאת, גם איחוד של הבנות יהווה היסטוריה, שכן השתיים לא שרו זו עם זו מאז התפרקה הלהקה, בשנת 1983. פומבית, השתיים הופיעו זו לצד זו בבכורת המחזמר "מאמה מיה!" המבוסס על שירי הלהקה וכן בבכורת הסרט באותו השם.

אבבא עדיין נחשבת לאחת מלהקות הפופ המצליחות והמוכרות בעולם. הלהקה מכרה בסך הכל כ-375 מיליון אלבומים ובדיילי אקספרס נכתב כי בכל שנה נמכרים שלושה מיליון אלבומים נוספים. במשאל שנערך באנגליה נמצא כי אבבא היא הלהקה שרוב הציבור היה רוצה לצפות באיחוד שלה. בשנה שעברה, הוכנסה הלהקה להיכל התהילה של הרוקנרול, בנוכחותם של פרידה ובני אנדרסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully