וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטינדרסטיקס מגיעים לישראל

עינב שיף

3.10.2010 / 15:57

הלהקה האנגלית הנפלאה של סטיוארט סטייפלס תופיע לראשונה בישראל ב-1 בדצמבר, במועדון הבארבי בתל אביב

החורף הישראלי עומד להתחמם עם אחת הלהקות המעניינות בעולם – הטינדרסטיקס יגיעו לראשונה לישראל להופעה אחת, שתיערך ב-1 בדצמבר במועדון הבארבי בתל אביב. את ההופעה מפיק אסי רון, שהפיק את שני הביקורים המצליחים מאד של קייס צ'ויס בישראל ולפני כן את ההופעות של ארט ברוט, לורן היל, איאן בראון ועוד.

הטינדרסטיקס קמו באנגליה בתחילת שנות ה-90 וכבר בתחילת הדרך ייצרו חתימה בולטת וייחודית לסגנון שלהם – שילוב של ג'אז, סול ומה שמאוחר יותר התהווה לסגנון הסלואוקור – שירים איטיים בגוון מלנכולי . לצד קולו המיוחד של הסולן וכותב השירים סטיוארט סטייפלס, שני אלבומיה הראשונים של הלהקה ייצרו עניין רב, כפי שהיה עם השיר "Tiny Tears" מהאלבום השני, אלבום שהגיע למקום ה-13 במצעד המכירות הבריטי.

ב-"Curtains", אלבומם השלישי, הלהקה שינתה מעט סגנון, מהלך שהתקבל בהצלחה. מאז , הוציאה הלהקה עוד חמישה אלבומי אולפן, האחרון שבהם הוא "Falling Down A Mountain". לפניו יצא "The Hungry Saw" המצוין, שסימן שבירת שתיקה של חמש שנים. בין לבין, הוציא סטייפלס שני אלבומי אולפן נפלאים, "Lucky Dog Recordings" ו-"Leaving Songs" שהוכיחו שהוא בשיא כוחו ככותב שירים. לאחר מכן, הוציא יחד עם חברו ללהקה, דייב בולטר, אלבום שירי ילדים בשם "Songs For The Young At Heart".

כרטיסים למופע ניתן לרכוש באתר מועדון הבארבי בתל אביב. מחיר 150 הכרטיסים הראשונים עומד על 180 שקלים, לאחר מכן עולה המחיר ל-200 שקלים עד ה-18 בנובמבר. החל מה-18 ועד ערב המופע יעמוד המחיר על 220 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully