וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: פייסבוק כובשת גם את הקולנוע

עינב שיף

3.10.2010 / 17:35

"הרשת החברתית", הסרט המדובר אודות פייסבוק, החל את המסע לעבר האוסקר עם פתיחה של 23 מיליון דולר בקופות, שהספיקו למקום הראשון בטבלה. "אגדה עם כנפיים" במקום השני

הדיבור הנרחב, הביקורות המצוינות ובאז האוסקר עשו את שלהם: "הרשת החברתית", סרטו של דיוויד פינצ'ר אודות האירועים שהביאו להיווסדו של פייסבוק בכיכובו של ג'סטין טימברלייק, הגיע למקום הראשון בטבלה, עם 23 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. עתה, נותר לראות רק אם הביקורות והקבלה המסחרית של הסרט יספיקו לאוסקר שלא מעט גורמים בתעשייה האמריקאית מנבאים לו.

במקום השני בטבלה נמצא "אגדה עם כנפיים", סרט האנימציה של זאק סניידר, שהכניס 10.9 מיליון דולר בסוף השבוע השני להקרנתו. במקום השלישי נמצא "וול סטריט: הכסף מדבר" שהכניס 10.1 מיליון דולר. "גנב עירוני" של בן אפלק הכניס 10 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון ומדורג במקום הרביעי.

אמה סטון אולי מדוברת כבר עכשיו ככוכבת הבאה של "ספיידרמן" אבל עתה היא נוכחת בקופות עם "Easy A" בכיכובה, שהכניס בסוף השבוע 7 מיליון דולר ומדורג במקום החמישי.

הסרט "You Again" בכיכובה של קריסטין בל במקום השישי עם 5.5 מיליון דולר. במקום השביעי סרט האימה "מקרה 39" בכיכובה של רנה זלווגר עם הכנסות של 5.35 מיליון דולר. סוגרים את הטבלה "Let Me In" במקום השמיני עם הכנסות של 5.3 מיליון דולר, "Devil" במקום התשיעי עם הכנסות של 3.6 מיליון דולר ובמקום העשירי סרט האנימציה "אלפא ואומגה" עם הכנסות של 3 מיליון דולר בקופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully