וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקורפיונס בישראל: "שמחים לחזור לכאן"

עינב שיף

3.10.2010 / 21:35

חברי להקת "הסקורפיונס" קיימו מסיבת עיתונאים לקראת הופעתם בהיכל נוקיה במסגרת סיבוב ההופעות האחרון שלהם כלהקה. "אנחנו מאוד אוהבים את ישראל ושמחים לחזור לפה"

הסקורפיונס בישראל: חמש שנים לאחר שהרעידו את אצטדיון בלומפילד, נחתו הערב (ראשון) חברי להקת "הסקורפיונס" בישראל לקראתם הופעתם מחר בהיכל נוקיה ביד אליהו בתל אביב. זהו סיבוב ההופעות העולמי והאחרון של הלהקה שהודיעה על סיום פעילותה לאחר ארבעים שנה.

מסיבת עיתונאים להקת הסקורפיונס, scorpions. נמרוד סונדרס
לא הזמן להיות עצובים. הסקורפיונס בישראל, הערב/נמרוד סונדרס

"אנחנו מאוד אוהבים את ישראל ושמחים לחזור לפה", פתח סולן ההרכב קלאוס מיינה את מסיבת העיתונאים שהתקיימה במלונה של הלהקה בתל אביב באיחור של כמעט שעתיים בשל עיכוב בטיסתם. מתיאס יאבס הגיטריסט הוסיף: "אנחנו חוגגים ארבעים שנה יחד, 40 שנה של קריירה מדהימה. זה לא הזמן להיות עצובים".

הוא סיפר שהלהקה מגיעה לאחר הופעה באיסנטנבול כאשר קודם לכן היא קיימה סיבוב הופעות בארצות הברית ובדרום אמריקה. לדבריו, "זה מסע הופעות של פרידה, זו חגיגה של קריירה מפוארת."

מיינה דיבר על ההחלטה להפסיק את פעילותה של הלהקה ואמר. "היינו חייבים למעריצים וחייבים לעצמנו לפרוש כל עוד אנחנו בטופ של המשחק". לדבריו, "פירוק זו מילה קשה. החלטנו לסיים באקורד גבוה. אני ורודולף שנקר הגיטריסט כבר בני שישים וחמש, כך שאנחנו רוצים להמשיך לחגוג כמו הוריקן לפני שהוא יהפוך לסופה טרופית".

בהופעה הקודמת של הלהקה בישראל ב-2005, ביצעה הזמרת הישראלית ליאל קולט יחד עם הלהקה מספר שירים. מיינה אמר שזו היתה "חוויה נהדרת. נהנינו מאוד לשתף איתה פעולה". אולם הוא הוסיף כי כרגע אין בכוונתם לשתף פעולה עם אמנים ישראלים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully