וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלווית טוני קרטיס: "כולנו קיבלנו משהו ממנו"

עינב שיף

4.10.2010 / 22:28

ג'יימי לי קרטיס, בתו של השחקן המנוח, ספדה לאביה בלוויה שנערכה בלאס וגאס. ארנולד שוורצנגר נזכר בשחקן, שתמך בו בתחילת דרכו בהוליווד: "הוא סירב להרגיש זקן", אמר

AP

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

השחקן טוני קרטיס הובא היום (שני) למנוחות בלאס וגאס, שם גר בשנים האחרונות ובביתו שם הלך לעולמו ביום חמישי האחרון לאחר דום לב. ההלוויה נערכה בהשתתפות מאות אנשים, ביניהם סלבריטאים, מעריצים ובני משפחה.

"כולנו קיבלנו ממנו משהו", אמרה בתו, השחקנית ג'יימי לי קרטיס. "אני בעיקר קיבלתי ממנו את הצורך שלו בתשומת לב", התבדחה על יחסיה עם אביה, שידעו עליות ומורדות רבות. "הוא היה משיגינע קטן", אמרה עליו ביידיש. מושל קליפורניה, השחקן ארנולד שוורצנגר, סיפר כי קרטיס היה בין היחידים שתמכו בו בתחילת דרכו בהוליווד, על אף מבטאו הכבד. "אתה הולך לעשות את זה, הוא אמר לי", סיפר שוורצנגר על קרטיס. "אל תשים לב לאנשים האלו. הם אמרו לי את אותם הדברים כשאני הגעתי".

הלוויית טוני קרטיס. AP
טקס עם סממנים יהודיים. הלווית טוני קרטיס, היום/AP

"הוא סירב להרגיש זקן", סיפר שוורצנגר. "בינינו, כמה אנשים בשנות ה-80 שלהם אתם מכירים, שמוכנים להצטלם בעירום?", אמר המושל, בהתייחסו לצילום של קרטיס במגזין וניטי פייר.

הטקס כלל אשכבה ולאחריה הבאה לקבורה. ארונו של קרטיס נעטף בדגל ארצות הברית והלוויה נשאה סממנים יהודים כמו קריאת קדיש ולאחר מכן "אל מלא רחמים", טקס קריעה וכן כמה מנושאי הארון חבשו כיפה לראשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully