וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאק סניידר יביים את הסרט הבא בסדרת "סופרמן"

עינב שיף

5.10.2010 / 0:13

במאי "300", "השומרים" ו-"אגדה עם כנפיים" נבחר לפרויקט היוקרתי בהפקת כריסטופר נולאן. הוא הועדף על פני דארן ארונפסקי, בן אפלק, טוני סקוט ועוד

אחרי שבאטמן נולד מחדש וספיידרמן מתחיל לקבל צורה, עוד גיבור על זוכה היום (שלישי) לתזוזה משמעותית בדרך לתחייה קולנועית: וורנר בראדרס בחרו בזאק סניידר כבמאי של הסרט הבא בסדרה. על פי הדיווחים, סניידר הועדף על פני דארן ארונופסקי, בן אפלק, מאט ריבס, טוני סקוט ואפילו רוברט זמקיס הוותיק.

ההוליווד ריפורטר מדווח כי הפרויקט חייב להיכנס לתאוצה עוד בשנת 2011, שאם לא, תאבד וורנר בראדרס חלק מהזכויות להסרטת דמותו המצליחה של סופרמן, בעניין שתלוי ועומד בבית המשפט בין האולפנים ליורשים של יוצרי הדמות, ג'ו שוסטר וג'רי סיגל.

סניידר נחשב לאחד הבמאים המצליחים בהוליווד, עם שוברי קופות ברזומה כמו "300", "השומרים" ועתה גם "אגדה עם כנפיים" שיצא באחרונה. גם "300" וגם "השומרים" הם עיבוד לספרי קומיקס מצליחים, אלמנט שכנראה היה לו חלק בבחירת הבמאי לפרויקט המבוקש.

מה שבוודאי יסייע להתרוממות הפרויקט הוא דמותו של המפיק - כריסטופר נולאן, האיש שהחיה את דמותו של באטמן עם "באטמן מתחיל" ו"האביר האפל". נולאן, שעתיד לביים בעצמו סרט נוסף בסדרת באטמן, צירף לפרויקט את דיוויד גוייר, שהיה שותף לכתיבת התסריט ש לשני סרטי באטמן בבימויו של נולאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully