וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרן החדשה תעניק פרסים לתומר הימן, מירה עוואד ואחינועם ניני

עינב שיף

5.10.2010 / 14:35

השלושה יזכו בפרס זכויות האדם של הקרן, על מצוינות יצירתם בתחום. "הזוכים מייצגים את המשך המאבק וההישגים של האינדיבידואל בנושא זכויות האדם", נמסר מהקרן

הקרן החדשה לישראל תעניק את פרס הזכויות האדם של הקרן לשלושה יוצרים מתחום התרבות – הבמאי תומר הימן והמוזיקאיות מירה עוואד ואחינועם ניני. הפרסים יוענקו בטקס חגיגי שייערך ביום א' בלונדון. "הזוכים מייצגים את המשך המאבק וההישגים של האינדיבידואל בנושא זכויות האדם", נמסר מהקרן עם ההודעה על הזוכים.

"אחינועם ניני ומירה עוואד מדגימות שיתוף פעולה יוצא דופן ומאתגר, שמבטל דעות קדומות הנוגעות לישראלים מבית מבחוץ", נימקה הקרן את ההחלטה להעניק לשתיים את הפרס. "סרטיו של היימן מראים את הטבע הסבוך של החברה הישראלית בעזרת הומור ואהבה, תוך כדי הבאת סיפורים של הורים ויהודים ערבים הלומדים בבית ספר דו-לשוניים וכן של מטפלים פיליפינים לגברים דתיים מבוגרים".

הימן הודיע כי סכום הפרס, 15,000 שקלים, ייתרם לאגודת הנוער הגאה, למען שיקום הנפגעים בפיגוע הירי בבר נוער. "בהעדר אגודה ספציפית, מיוחדת שדואגת לצרכים של הנערים שנפגעו קשה בפיגוע זה, ומשום שהמדינה אינה מכירה בהם כנפגעי טרור, בחר תומר לתת את הכספים לאלה שזקוקים לו יותר מכל - נערים ונערות שנפצעו קשה,חלקם נותרו בכיסא גלגלים לכל חייהם, ללא תמיכה כלכלית, נפשית, ובמקרים קשים אף בלי תמיכת משפחה", נמסר מטעמו של הימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully