וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל תל אביב הבינלאומי לסרטי ילדים ונוער יוצא לדרך

אייל דץ

5.10.2010 / 17:35

במסגרת הפסטיבל, המתקיים זאת הפעם השישית, יוקרנו למעלה מ-60 סרטים ותתקיים תחרות הסרט הזר הטוב ביותר. בנוסף, יתקיים מפגש בין ילדים ישראלים לפלסטינים

פסטיבל תל אביב הבינלאומי לסרטי ילדים ונוער יתקיים זו השנה השישית בסנימטק בתל אביב בין ה-27 ל-30 באוקטובר. הפסטיבל יכלול השנה תחרות על פרס הסרט הטוב ביותר, סרטים שנוצרו על ידי ילדים, מפגש בין ילדים פלסטינים וישראלים סדנאות אמן ועוד. בסך הכול יוקרנו במהלך הפסטיבל למעלה מ-60 סרטים. הפסטיבל ייפתח בהקרנה של הסרט הנורבגי "ראפיקי" של הבמאי כריסטיאן לו.

כאמור, במסגרת הפסטיבל מתקיימת תחרות בין לאומית שבמסגרתה יתמודדו תשעה סרטים זרים על פרס הסרט הטוב ביותר. המתמודדים הם הסרט האיסלנדי "אין קליטה" של הבמאי ארי קריסטנסון, הסרט הפולני "עץ הקסם" של הבמאי אנדז'יי מלשקה, והסרט המקסיקני "אלמר- בוא נלך לים", של פדרו גונזלס רוביו.

עוד סרטים שמתמודדים בתחרות הם: הסרט הדני "קרלה וקטרין" של הבמאית שרלוט סאקס בוסטרופ, הסרט הגרמני "התנינים חוזרים" של כריסטיאן דיטר, הסרט ההונג קונגי "הדים של הקשת" של הבמאי אלכס לו, ו" איפ" ההולנדי של אלן סמית.

במסגרת הפסטיבל יתקיים מפגש של נבחרת כדורגל של ילדים הכוללת ילדים יהודים, ערבים ופלסטינים. הילדים יקיימו יחד פעילות חברתית ויצפו במשותף בסרט האינדונזי שישתתף בפסטיבל, " גראודה בליבי - האם חלומות באמת מתגשמים?", המספר על באיו בן ה -12 החולם להיות כדורגלן מפורסם למרות התנגדותו הנחרצת של סבו. המפגש מתקיים ביוזמת מרכז פרס לשלום. בנוסף, יתקיימו במסגרת הפסטיבל מספר סדנאות אמן: סדנת דיבוב, סדנת איפור ואפקטים מהסרטים וסדנת פעלולים מהסרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully