וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אשכנזי ודני גבע בחורים טובים

אייל דץ

8.10.2010 / 9:25

ההצגה "בחורים טובים", העוסקת בנסיבות מותו של חייל שאיים להלשין על חבריו, תעלה בבית ליסין בהשתתפות גבע ואשכנזי, בבימויו של משה קפטן, שאומר: "יש קשר למציאות הישראלית"

המחזה האמריקאי "בחורים טובים" עושה עלייה לישראל: ההצגה, העוסקת בנסיבות מותו של חייל מארינס, תעלה הערב (שישי) בתיאטרון בית ליסין, בבימויו של משה קפטן ובהשתתפותם של ליאור אשכנזי, דני גבע, מורדי גרשון, הדס קלדרון, שלומי טפיארו ועוד.

את המחזה כתב ארון סורקין, יוצר ותסריטאי הסדרה "הבית הלבן", והוא גם עובד לסרט המצליח "בחורים טובים", בכיכובם של ג'ק ניקולסון, טום קרוז ודמי מור. "'בחורים טובים' הוא מחזה מצוין, המגולל דרמה משפטית מהטובות שקראתי", אומר קפטן. "גדולתו היא ביכולתו לעורר דיון ומחשבה בכל מה שקשור למציאות הישראלית, גם אם הוא מתרחש בבסיסי הצבא האמריקאי, והקהל הישראלי יכול להזדהות עם גיבורי המחזה".

"בחורים טובים" היא דרמה משפטית סביב מותו של חייל חיל הנחתים האמריקאי בבסיס במפרץ גואנטנמו בקובה, לאחר שחבריו לצוות דחפו לפיו סמרטוט בגלל שאיים להלשין על אחד מחיילי היחידה. הפרקליטות הצבאית מעמידה לדין את מפקד המחלקה וחייל נוסף באשמת רצח, הטוענים לחפותם. להגנתם של שני החיילים יוצאים פרקליטה במחלקת החקירות של הצי ועו"ד צעיר ומצליח, הנחושים לחשוף מה אירע בבסיס הנחתים ואת דרכי פעולתו של החיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully