וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזלו הכרטיסים לפסטיבל אינדינגב

אייל דץ

6.10.2010 / 18:38

יממה לפני שהוא נפתח, מסרו מארגני אירוע המוזיקה האלטרנטיבי הגדול בישראל, כי אזלו כל הכרטיסים. "שמחים ונרגשים לגלות שוב שלתרבות העצמאית יש קהל גדול ונאמן"

אזלו הכרטיסים לפסטיבל אינדינגב: בהודעה שפרסמו הערב (רביעי) מארגני הפסטיבל שייפתח מחר במצפה גבולות ויימשך עד יום שבת, נמסר כי אזלו כל הכרטיסים לפסטיבל. "אנחנו שמחים ונרגשים לגלות שוב שלתרבות העצמאית בארץ יש קהל גדול ונאמן, ומצפים בקוצר רוח לפגוש אתכם מחר בפתיחת השערים ב-17:00. סליחתנו לכל מי שלא הספיק לרכוש כרטיס השנה". מסרו מארגני הפסטיבל, שגם בשנה שעברה לא פתח קופות בשל מכירת הכרטיסים.

המארגנים הוסיפו כי הקהל שלא הספיק לרכוש כרטיס, יוכל להתעדכן מהבית בשידור חי בעזרת בלוג ה"אינדילייב" והתוספת החדשה לאתר הפסטיבל– האינדירדיו, שייפתח באתר הפסטיבל עם פתיחת הפסטיבל מחר וישדר בלייב לאורך כל סוף השבוע.

רשימת האמנים הבולטים בפסטיבל השנה, המתקיים בתמיכת קרן מיראז' לפיתוח הנגב, כוללת את קרולינה; עמיר לב עם להקת Tree; אלקטרה שיארחו את קוואמי; ישראלים פעולה סקס של מאור כהן; דניאלה ספקטור עם מיכל לוטן; נעם רותם עם נערות ריינס, בום פם שישחזרו את מופע הזירה עם האחים רמירז; הקולקטיב עם קותימאן; ועוזי פיינרמן ויהוא ירון שיופיעו בטרום בכורה לאלבומי הסולו שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינדינגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully