וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילבורד: קני צ'סני עושה זאת בפעם השישית

עינב שיף

7.10.2010 / 0:02

כוכב הקאנטרי כבש את המקום הראשון בטבלת מכירות האלבומים בארה"ב בפעם השישית בקריירה. ליל' וויין הגיע למקום השני מהכלא, אריק קלפטון במקום השישי

המסירות והעקביות של רוכשי הדיסקים בארה"ב מול אלילי הקאנטרי במדינה ממשיכה להרשים: "Hemingway's Whiskey", אלבומו החדש של קני צ'סני, כבש את המקום הראשון בטבלת הבילבורד האמריקאית עם מכירות של 183,000 עותקים בשבוע הראשון לצאתו. זוהי הפעם השישית בה צ'סני מגיע למקום הראשון, רק פעמיים פחות מאמן קאנטרי נוסף - גארת' ברוקס.

גם המקום השני מייצג הישג מרשים בין השיאים השליליים של התעשייה: "I'm Not A Humane Being" של ליל' וויין, היושב בכלא כזכור, נמכר ב-110,000 עותקים דיגיטליים בלבד, בעוד העותקים הפיזיים של האלבום צפויים להגיע לחנויות רק בשבוע הבא. במקום השלישי בטבלה נמצא "You Get What You Give" של זאק בראון בנד, שנמכר השבוע ב-70,000 עותקים.

הראפר גוצ'י מיין כבש את המקום הרביעי בטבלה, עם האלבום השני שלו ברשימת הטופ-10. "The Appeal: Georgia's Most Wanted" נמכר ב-60,000 עותקים, שהספיקו כדי להתמקם מעל "Recovery" של אמינם, שנמכר השבוע ב-59,000 עותקים.

"קלפטון", אלבומו החדש של אריק קלפטון הגיע למקום השישי בטבלה עם מכירות של 54,000 עותקים. "Passion, Pain and Pleasure" holds" של טריי סונגז נמכר ב-42,000 עותקים בדיוק כמו "A Thousand Suns" של לינקין פארק. "Hands All Over" של מארון 5 נמצא במקום התשיעי עם 41,000 עותקים שנמכרו ממנו השבוע וסלינה גומז סוגרת את הטבלה עם 38,000 עותקים שנמכרו מאלבומה השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully