וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורבס: ליידי גאגא - המוזיקאית החזקה בעולם

עינב שיף

7.10.2010 / 8:45

המגזין פרסם את רשימת 100 הנשים החזקות בעולם, בה מדורגת המוזיקאית במקום השישי, מעל פיגורות כמו ננסי פלוסי ושרה פיילין. ביונסה במקום התשיעי, מדונה רק במקום ה-29

ככל שעולם הבידור הופך ממוסחר יותר ויותר, כך עולה כוחם של אנשי הבידור ברשימות האנשים החזקים בעולם וכפועל יוצא, גם כוחן של הנשים. כך, ארבע נשות בידור התברגו לעשיריה הראשונה של רשימת 100 הנשים החזקות בעולם של המגזין הכלכלי פורבס, שהעניק את המקום הראשון לגברת הראשונה של ארה"ב, מישל אובמה.

אלא שבעוד המקום השלישי של אופרה ווינפרי נראה טבעי לגמרי, המקום השביעי אליו הגיעה ליידי גאגא בת ה-24 בלבד מפתיע למדי. גאגא מדורגת ברשימה מעל יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, אחת הנשים החזקות בפוליטיקה האמריקאית, מעל שופטת בית המשפט העליון האמריקאי סוניה סוטומיור וקרלה ברוני, אשת נשיא צרפת. "הריעו למלכת הפופ החדשה", כותב הפורבס, בתיאור דרכה לצמרת. "גאגא החייתה בעצמה את מוזיקת הפופ ואת תרבות הפופ".

אחרי ווינפרי וגאגא, ביונסה היא אשת הבידור החזקה בעולם, עם מקום תשיעי ברשימה. אלן דג'נרס הגיעה למקום העשירי והמכובד למדי, אנג'לינה ג'ולי במקום ה-21, מגישת החדשות קייטי קוריק במקום ה-22, מדונה במקום ה-29 וצ'לסי הנדלר במקום ה-33. הדוגמנית היידי קלום היא הדוגמנית המשפיעה בעולם עם מקום 39, מעל ג'יזל (72) ואם לא מחשיבים את הנדלר כסופרת (כפי שהפורבס עושה), אזי סטפני מאייר, מחברת סדרת "דמדומים" היא הסופרת החזקה בעולם, עם מקום 49 בדירוג הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully