וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחרוף, פורטיס וסנדרסון בפסטיבל הגיטרה החמישי

אייל דץ

7.10.2010 / 19:09

פסטיבל "פניני גיטרה" יתקיים בין 17-21 באוקטובר בנתניה, עם הופעות של דיויד ברוזה, עמיר לב, ברי סחרוף, יזהר אשדות, יסמין לוי, דני סנדרסון, מיכה שטרית ורמי פורטיס

הכינו את הגיטרות: פסטיבל "פניני גיטרה", פסטיבל ותחרות בינלאומיים לגיטרה קלאסית בישראל, חוגג חמש שנים להיווסדו. הפסטיבל יתקיים בין ה-17 עד ה-21 באוקטובר בעיר נתניה. הפסטיבל כולל הופעות ומפגשים אינטימיים עם מיטב הגיטריסטים והאמנים בישראל ביניהם יסמין לוי, דיויד ברוזה, עמיר לב, ברי סחרוף, דני רובס, איה כורם, ארז לב ארי, יזהר אשדות, דני סנדרסון, מיכה שטרית ופורטיס.

השנה יפקדו את הפסטיבל נגני גיטרה בינלאומיים ביניהם ארנסטו טמאיו מקובה ורובן פריחו מספרד, שיופיעו עם תזמורת נתניה - הקאמרית הקיבוצית. בנוסף, במסגרת הפסטיבל יתקיימו תחרויות נגינה בגיטרה קלאסית שיהיו פתוחות לכלל נגני הגיטרה הקלאסית מהארץ ומהעולם.

"השנה החלטנו לשלב סגנונות שונים של גיטרה, הכוללים גם רוק, מתוך מטרה לקרב את האוכלוסייה הצעירה יותר לפסטיבל", אומרת ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר. "אני מזמינה את הציבור לקחת חלק בחגיגת תרבות מרגשת ומלהיבה, שהפכה למסורת ארצית ועולמית לכל חובבי ונגני הגיטרה באשר הם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully