וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הארי פוטר" לא ייצא בתלת מימד

8.10.2010 / 21:04

וורנר בראדרז חזרו בהם מהכוונה להקרין את הסרט הראשון מבין שני האחרונים בסדרה בפורמט המצליח, בשל אי-עמידה בלוח זמנים: "לא רצינו לאכזב את המעריצים"

הנה עוד הוכחה שאסור לרתום את הסוסים לפני העגלה: רק לפני חצי שנה מיהרו וורנר בראדרס להכריז כי כל סרט עתיר תקציב בהפצתם יגיע לבתי הקולנוע בגרסאות תלת-ממד, אך כבר כעת התברר כי האולפנים אינם מסוגלים לעמוד בהתחייבות. וכך, הודיעו היום נציגי וורנר כי החלק הראשון ב"הארי פוטר ואוצרות המוות" יופץ בנובמבר הקרוב בגרסה דו-ממדית בלבד.

"לא הצלחנו להספיק להכין גרסה תלת-ממדית ראויה של הסרט, ולא רצינו לאכזב את המעריצים", הודו נציגי וורנר. בכך הם הוכיחו שלמדו את הלקח מתקדים "התנגשות הטיטנים" בהפצתם, שגרסת התלת-ממד החפוזה והקלוקלת שלו ספגה ביקורות רבות לפני כמה חודשים.

כיוון שסדרת "הארי פוטר" היא שוברת הקופות הגדולה בהיסטוריה של הקולנוע, סביר להניח שגם בשני ממדים, הפרק החדש בה יכניס הון תועפות לכיסי וורנר. עם זאת, כיוון שמחירי הכרטיסים להקרנות דו-ממדיות נמוך מן המחירים של ההקרנות התלת-ממדיות, משמעות ההכרזה היא הפסד כספי ניכר לוורנר. הנחמה של האולפן: הפרק השני ב"הארי פוטר ואוצרות המוות", שיהיה האחרון בהרפתקאותיו של הקוסם הצעיר, כבר יגיע לאולמות ביולי בגרסה תלת-ממדית, או כך לפחות מבטיחים האולפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully