וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל אקולנוע לקולנוע סביבתי יוצא לדרך

אייל דץ

10.10.2010 / 13:24

הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע סביבתי יתקיים זו הפעם הרביעית בין ה-26 באוקטובר ל-13 בנובמבר בסינמטקים ברחבי הארץ. הסרט התיעודי "סודות האוקיאנוסים" יפתח את הפסטיבל

פסטיבל אקולנוע, הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע סביבתי, יתקיים זו הפעם הרביעית בין ה-26 באוקטובר ל-13 בנובמבר בסינמטקים ברחבי הארץ. השנה יוקרנו במסגרת הפסטיבל כשלושים סרטים עלילתיים ודוקומנטרים העוסקים באיכות סביבה. את הפסטיבל יפתח הסרט התיעודי "סודות האוקיאנוסים" שלצידו יוקרן גם סרטון מחווה מיוחדת לפסטיבל שהכינה קבוצת "מיומנה".

בין הסרטים הבולטים הנוספים בפסטיבל ניתן למצוא את "חלומות מעיר הזבל" המתעד את המשבר הכלכלי שעוברים בני שבט הזבלין בקהיר; סרטו החדש של דני ורטה "הטורבינה האנושית" המתעד שיתוף פעולה ישראלי-פלסטיני בניסיון להפקת אנרגיה מתחדשת; והסרט זוכה פרס סאנדנס "גז אצלך בחצר" המתאר מאבק למניעת ניצול אנרגיה מתכלה והרס שטחים פתוחים. אורחת הכבוד של הפסטיבל השנה היא הבימאית מאשקה פופנק שתגיע עם סרטה "תוצרת דטרויט".

השנה לראשונה מאז היווסדו יתקיימו במהלך הפסטיבל סדרה של הקרנות הפועלות על אנרגיה סולארית. בנוסף תתקיים תחרות "שוט-ירוק" לסרטי סטודנטים שבמהלכה יזכה הסרט הזוכה בפרס בשווי עשרת אלפים שקלים שיוענק לו על ידי בית הספר "פורטר" לסביבה באוניברסיטת תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • אקולנ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully