וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנני לנוקס: "אין לי שום עניין להגיע לישראל"

אייל דץ

10.10.2010 / 15:24

הזמרת הבריטית, הידועה כאחת מהמבקרות החריפות של מדיניות ישראל בשטחים, אמרה בראיון לעיתון האובזרבר כי לא תגיע לישראל. "אנשים שם מעוותים את הדברים שאתה אומר"

הזמרת אנני לנוקס, שהתפרסמה כחצי הצמד יורותמיקס, ממשיכה לתקוף את מדיניות ישראל. לאחר שהיתה מהאמניות הראשונות שיצאו נגד מבצע עופרת יצוקה אמרה היום (ראשון) הזמרת הבריטית בראיון לעיתון הבריטי האובזרבר כי אין בכוונתה לבקר בישראל לעולם. "אין לי שום עניין להגיע לשם", היא אמרה. "אני לא חושבת שאי פעם תהיה לי סיבה לנסוע לשם. זה יהיה מסוכן מדי להופיע שם, בעיקר בגלל שאנשים מעוותים את הדברים שאתה אומר". הראיון התקיים לכבוד השקת קמפין חדש למלחמה באיידס שבו היא משתתפת וסינגל חדש שלה שכל הכנסותיו יועברו לקרן שלה למען ילדים אפריקאיים.

לנוקס, שהיתה נשואה בעבר לישראלי בשם אורי פרוכטמן, הגיבה בראיון לטענות לפיהן היא תומכת בחמאס ופועלת ממניעים אנטישמיים. "זה באמת כאב", היא אמרה. "מדובר בערימה של שטויות. הילדים שלי הם חצי ישראלים. למה שאני אהיה אנטישמית?" לנוקס סיפרה בראיון כי בעלה לשעבר מכבד את דעותיה ואף אמר לה כי יש לא מעט ישראלים שגאים בה.

בשנת 2009, בזמן מבצע עופרת יצוקה, תקפה לנוקס בחריפות את ישראל. במסיבת עיתונאים בלונדון אמרה הזמרת כי "כמה ימים לאחר חג המולד, פתחתי טלוויזיה וראיתי עשן עולה מבניינים וזה טלטל אותי עד העצם. חשבתי כאמא וכבן אדם – איך זה עומד להיות פתרון שיקדם את השלום?" בנוסף היא פרסמה פוסט בבלוג הרשמי שלה ובו היא כתבה כי הפצצות חיל האוויר בעזה הן "פורנוגרפיה של הרס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully