וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי רע מוכיח נעצר בחשד לנהיגה בשכרות

איילה חננאל

10.10.2010 / 17:51

המוזיקאי, שידוע בהתנהגותו הפרובוקטיבית, נעצר בחשד לנהיגה בשכרות ורישיונו נשלל. האירוע מצטרף לשורה של תקריות אלימות שבהן היה מוכיח מעורב בשנים האחרונות

רע מוכיח שוב מסתבך: המוזיקאי שידוע בהתנהגותו הפרובוקטיבית נעצר הבוקר (ראשון) בחשד לנהיגה בשכרות. מכתב האישום שהוגש נגדו בבית המשפט לתעבורה בתל אביב עולה כי סמוך לשעה 08:00 בבוקר נצפה מוכיח כשהוא נוהג על אופנועו ברחוב נחלת בנימין בתל אביב. צוות סיור של שוטרי תחנת לב תל אביב ערך לו בדיקת אלכוהול, ממנה עולה חשד כי רמת האלכוהול בדמו היתה גבוהה בהרבה מהמותר, ורישיונו נשלל.

כאמור, אין זאת הפעם הראשונה שמוכיח מסתבך. לפני כשנה, במהלך הערב "לכלוך באוזן" שקיים שדרן הרדיו לאון פלדמן במועדון האוזןבר בתל אביב, מוכיח, שהוזמן לתקלט באירוע, הפריע להופעות שהתנהלו על הבמה ואף תקף את שי ליברובסקי, הידוע בכינויו דיגיטל_מי.

ביוני 2008 החליף ברי סחרוף את מוכיח בעמדת המתופף והמפיק המוזיקלי של המופע שלו בשל תקרית בה השליך מוכיח מיקרופון על איש ההפקה המוכר אייל יונתי. מאז הספיקו השניים ליישב את ההדורים ואף הופיעו יחדיו בפסטיבל הג'אז שהתקיים השנה באילת. בשנת 2005, מוכיח אמור היה להתארח בהופעת האיחוד של הצמד ביקיני, במה שהפך למופע יחיד של מוכיח, שהתפרע בזמן ההופעה ואילץ את חיים לרוז, החצי השני של הצמד, לנתקו מהמגברים.

  • עוד באותו נושא:
  • רע מוכיח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully