וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי המוזיקה האמריקאית: אמינם מוביל את מספר המועמדויות

עינב שיף

12.10.2010 / 19:31

הראפר ממשיך את השנה המוצלחת עם מועמדות ב-5 קטגוריות, וכמוהו גם הרכב הקאנטרי המצטיין ליידי אנטיבלום. 4 מועמדויות לג'סטין ביבר, 3 ל-B.O.B, קייטי פרי, קאשה ו-Usher

הוכרזו המועמדים לפרסי המוזיקה האמריקאית (AMA), שיחלוקו בטקס שייערך השנה בלוס אנג'לס ב-21 בנובמבר. המועמד המוביל השנה לזכייה הוא אמינם, המועמד לפרס אמן השנה, אמן הפופ של השנה, אמן ההיפ הופ של השנה, אלבום הפופ של השנה ואלבום ההיפ הופ של השנה על "Recovery" המצליח שלו. הרכב הקאנטרי ליידי אנטיבלום מועמד אף הוא לחמישה פרסים, בקטגוריות הרכב הקאנטרי של השנה, אלבום הקאנטרי של השנה, פריצת הדרך של השנה, הרכב האדולט-קונטמפוררי של השנה והרכב הפופ של השנה.

ג'סטין ביבר, סנסציית היוטיוב בת ה-16, מועמד לארבעה פרסים בקטגוריית אמן השנה, אמן הפופ של השנה, אלבום הפופ של השנה ופריצת השנה. קאשה, קייטי פרי, הראפר B.O.B וזמר האר אנ' בי Usher מועמדים כל אחד לשלושה פרסים.

בנוסף לאמינם וביבר, יתחרו על פרס אמן השנה ליידי גאגא, קאשה וקייטי פרי. ואילו בתחרות על פרס פריצת הדרך של השנה יתמודדו בנוסף לביבר וליידי אנטיבלום, גם טאיו קרוז, קאשה, ג'ייסון דרולו ו-B.O.B. על פרס הרכב הרוק האלטרנטיבי של השנה יתמודדו מיוז, וומפייר וויקאנד ופיניקס.

טקס פרסי המוזיקה האמריקאית הוא אחד הטקסים החשובים של השנה, בין טקס פרסי MTV אירופה לטקס פרסי הגראמי. בשנה שעברה פרצה שערוריה במהלך הטקס, כשאדם למברט נישק רקדן מלהקתו בהופעתו שם. בעקבות זאת, בוטלו הופעות של למברט ברשת ABC המשדרת את הטקס ולמברט התנצל על מעשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully