וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: סדרה חדשה תעקוב אחרי נשות הרוקרים

עינב שיף

13.10.2010 / 8:59

נשותיהם של דאף מקגאן ופרי פארל יעמדו במוקד "Married to Rock", סדרת ריאליטי חדשה בערוץ !E שתתמקד בנשים שמאחורי הדיסטורשן. "יש שם יותר ממסיבות", מבטיחים בערוץ

אחרי הדרמות שעסקו בנשות הכדורגלנים והקצינים, מגיע גם הריאליטי שיעסוק בציבור מרתק לא פחות – נשות הרוקרים: ההוליווד ריפורטר מדווח כי ערוץ E! הזמין לשידור את הסדרה "Married to Rock", העוקבת אחרי נשותיהם של ארבעה מוזיקאים מעולם הרוקנרול: סוזן הולמס מקגאן, אשתו של דאף מקגאן שהיה חבר בגאנז אנ' רוזס, ג'וזי סטיבנס, הדוגמנית שנישאה לגיטריסט סטיב סטיבנס (קולגה ותיקה של בילי איידול), איי.ג'יי סלי, בת זוגו של בילי דאפי מלהקת The Cult והבונוס – אתי פארל, אשתו של פרי פארל, סולן להקת ג'יינז אדיקשן.

"לכל כך הרבה נשים יש את הפנטזיה לתפוס לעצמן כוכב רוק", אמרה ליסה ברגר, סמנכ"לית התוכניות של ערוץ הבידור האמריקאי. "אנחנו מרימים את הווילון על הלייף סטייל של הרוקנרול ומראים שיש שם יותר מרק מסיבות עד לפנות בוקר חיים על מטוס סילון שכולנו קראנו עליהם. כמובן שגם כל אלו ישנם".

בינתיים, הוזמנו 8 פרקים של הסדרה, שתעלה לראשונה ב-7 בנובמבר. הפרק הראשון, יעסוק בפעילותה של אתי לקראת פסטיבל הלולהפלאלוזה, אותו ייסד פרי פארל בזמן שסלי, שמנהלת מועדון לילה בהוליווד, לוחצת על בעלה להופיע במקום.

  • עוד באותו נושא:
  • פרי פארל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully