וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הקאנטרי שוב בראש טבלת מכירות האלבומים

13.10.2010 / 18:25

טובי קית' החליף בפסגה את קני צ'סני עם אלבומו החדש "Bullets", שקבע שיא שלילי חדש לכניסה היישר למקום הראשון, עם מכירות של 71 אלף עותקים בלבד

עוד שבוע מדכא עבר על תעשיית המוזיקה האמריקאית: בטבלת הבילבורד שפורסמה היום (רביעי) נמצא האלבום "Bullets" של טובי קית' במקום הראשון, עם מכירות של 71 אלף עותקים בלבד - מספר העותקים הנמוך ביותר לאלבום שנכנס הישר למקום הראשון מאז החלה מדידת המכירות ב-1991.

במקום השני בטבלה נמצא המקום הראשון מהשבוע שעבר, קני צ'סני ואלבומו "Hemingway's Whiskey", שנמכר ב-65 אלף עותקים השבוע. במקום השלישי נמצא "Doo-Wops & Hooligans" של ברונו מארס, שנמכר ב-55 אלף עותקים בשבוע הראשון לצאתו. אמינם ממשיך לגלות יציבות עם 52 אלף עותקים שנמכרו השבוע מ-"Recovery". זאק בראון בנד מתמקמים במקום החמישי עם 43 אלף עותקים שנמכרו מאלבומם החדש השבוע.

במקום השישי נמצא "Flockaveli" של הראפר Waka Flocka Flame. האלבום נמכר ב-37 אלף עותקים, כמו גם "A Thousand Suns" של לינקין פארק. "Teenage Dream" של קייטי פרי נהנה ממבצעי מחיר מוזל ברשתות השיווק בסט ביי וטרגט והגיע למקום השמיני עם 32 אלף עותקים. במקום התשיעי נמצא "Passion, Pain & Pleasure" של טריי סונגז, גם הוא עם 32 אלף עותקים ואילו במקום העשירי סלינה גומז עם 27 אלף עותקים שנמכרו מאלבומה האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully