וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעודה האחרונה: הגמר הגדול

14.10.2010 / 12:45

אחרי שקילה אחראית ומדודה של כל המרכיבים במנה, הכריעו אבי משולם ודוריה למפל בין חיים כהן לאייל שני ובחרו את טאלנט האוכל של ישראל

חיים כהן VS. אייל שני

מדובר בדילמה קשה. אם הטורניר הזה היה נערך לפני שנה, בכלל לא היתה כאן שאלה, והיינו מכתירים את חיים כהן בלי להסס.

אלא שבשנה האחרונה הולידה הצטרפותו של כהן לזכיינית קשת שתי תוכניות מזעזעות. באחת הוא בישל לצד מארינה מקסימיליאן בלומין, שלמרות מידותיה הנאות, החן והכריזמה, פשוט פחדה מאוכל ולכן חירבה לתוכנית את הפן הקולינרי. נצרף לכך את הקונספט הבעייתי, בו זמרים אוכלים ומיד לאחר מכן נאלצים לעלות לבמה ולתת ביצוע לייב, כמו גם פינת תוכן שיווקי מרגיזה בהנחיית מיכל אנסקי, ויצאנו עם עוד מוצר גרוע שקדם לו פרומו נהדר. בתוכנית השניה, כהן ואלי אילדיס מנסים לשלב בין אוכל למכוניות, ומסיימים עם תוכנית מז'אנר כלשהו (אולי ילדים?), אבל בשום פנים ואופן לא כזה שניתן לכנותו תכנית אוכל.

מנגד ניצב אייל שני, שהפתיע עם מספר סדרות תעודה קולינריות מטלטלות (דוריה עד היום מסרבת לצפות בפרק על העוף ב"איפה האוכל"), ובו זמנית פתח שתי מסעדות מאד מצליחות, שהגדילו את הנפח התקשורתי שלו, עד שהפך למרואיין מבוקש בכל פעם שיש עלייה במחירי העגבניות (המלצתנו: תתחיל לסרב לתחקירניות). בשנים האחרונות הפך שני משף שמן עם תדמית רגזנית לגבר מחוטב עם לוק מתוחכם, שינוי שוודאי תרם רבות לעלייה המשמעותית במספר ההופעות הטלוויזיוניות שלו והאזכורים התקשורתיים בכלל.

חיים כהן התמודד בגאווה עם תוכנית בישול כשרה לחלוטין, "שום, פלפל ושמן זית", מבלי שחטא בשימוש בתחליפים שהיו עלולים לגרום לנו לסלוד מהאוכל. בכך קירב אליו קהל הרבה יותר גדול מזה שיכול היה להרשות לעצמו לפקוד את המסעדות של שני, או מזה שצרך את הספיישלים ששני יצר בערוצי נישה. שני מעולם לא הגיש תוכנית אוכל קלאסית, מינוס שממקם אותו אחרי כהן, שעומד מאחורי תוכנית שהפכה לאחד המפעלים הקולינריים הטלוויזיוניים החשובים בישראל.

מעבר לפערים הללו, ניצבים גם ההבדלים האישיותיים בין השניים, או לפחות באישיותם הטלוויזיונית. בעוד ששני נתפס מורכב, מסובך ולעיתים אף מתנשא, כהן נגיש יותר, פרקטי יותר ונעים יותר לרוב האוכלוסיה.

אחרי שקילה אחראית ומדודה של כל המרכיבים במנה, בחרנו בחיים כהן לטאלנט האוכל הרשמי של ישראל. לא נותר לנו אלא לקוות שהמפגש הראשון בינו לבין שני על המסך (ככל הידוע לנו, שני הוא השף הבכיר היחיד שמעולם לא התארח ב"שום, פלפל ושמן זית") ב"מאסטר שף", שעולה הערב (חמישי) לשידור בערוץ 2, יוליד קליימקס מהסוג שהיה מופיע רק כשהרובוטריקים היו מתאחדים והופכים לרובוטריק אחד גדול שיכול להביס כל שקרניק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבלו אותו: טאלנט האוכל של ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully